مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 خرداد ، 1397

Deepo Outlet Center Antalya

بیش تر از هزاران محصول و برند با قیمتی برابر با قیمت کارخانه در  24 اکتبر سال 2004 میلادی اوت لت دیپو شروع به کار کرده است. این مجتمع  یکی از بزرگترین مجتمع های خرید در منطقه مدیترانه می باشد. طراحی بیرونی این مرکز خرید شبیه به قلعه قرون وسطایی و به رنگ نارنجی است. همچنین معماری و طراحی درونی این مرکز خرید شبیه به بیضی است که از خسته شدن چشم بینندگان جلوگیری می‌کند.

سالیانه حدود 5 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید میکنند و یکی از مکان های دیدنی در آنتالیا می باشد که 25 درصد از این افراد، گردشگران خارجی، 35 درصد گردشگران داخلی وبقیه افراد نیز، افراد محلی هستند. تعداد زیادی از فروشگاه های اوت لت را میتوانید در اینجا و در کنار هم ببینید. پیرکاردین Pierre Cardin ، ماوی جین Mavi Jeans ، تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger ، پولو US Polo و ...  برندهای معروفی هستند که در این مرکز خرید دایر شده اند. در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید .

مرکز-خرید-اوت-لت-دیپو

مرکز خرید اوت لت دیپو یکی از پروژه های معماری توسط گروه DNA Mimarlık  بوده است که میزبان 90 نام تجاری داخلی و خارجی می باشد. مساحت زمین مرکز خرید اوت لت دیپو برای فضاهای تجاری 38.745 متر مربع است. 15 کافه-بار و رستوران، 5سینما  و 3000 متر مربع فضا برای کارتینگ GO-KART در مرکز خرید اوت لت دیپو وجود دارد. همچینن 500 متر مربع زمین بازی و وسایل متنوع بازی برای کودکان وجود دارد. 90 عدد مغازه در این مرکز خرید می باشد بیشتر مغازه های مرکز خرید اوت لت دیپو در همه 365 روز سال تخفیفات بسیار زیادی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند در این مجموعه خرید خوبی را تجربه کنند

مرکز خرید اوت لت دیپو درروبرو فرودگاه بنا شده است و انواع برندهای داخلی و بین المللی را در خود جای داده است،از دیگرامکانات مرکز خرید اوت لت دیپو دو فضا برای پارکینگ خودروها وجود دارد که یکی مسقف و دیگری رو باز میباشد. گنجایش پارکینگ مسقف 500 دستگاه اتومبیل و پارکینگ روباز 1000 دستگاه اتومبیل می باشد. بدلیل تعداد زیادی از برندها که در این مرکز خرید هستند، تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند و از گردش در مرکز خرید اوت لت دیپو در شهر آنتالیا لذت ببرند. وسعتی که هر مغازه در مرکز خرید اوت لت دیپو  دارد بسیار زیاد است و به راحتی می‌توانید نسبت به انتخاب و پرو ، لباس ها و مقایسه با سایر کالاها اقدام کنید.

مرکز-خرید-اوت-لت-دیپو-ترکیه


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql