دنیای زیر آب پاتایا

دنیای زیر آب پاتایا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اسفند ، 1397

Underwater World Pattaya

تایلند کشور توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد که  توریستهای زیادی از سر تاسر دنیا به آن سفر می کنند و در شهرهای مختلف آن به گردش و تفریح می پردازند و لذت می برند. یکی از شهرهای توریستی و مشهور تایلند، پاتایا است که طرفداران زیادی دارد و با وجود دیدنی های زیبایی که دارد، سالانه تعداد زیادی گردشگر را به سمت خود می کشاند. از جمله، دنیای زیر آب، که بسیار شگفت انگیز و جذاب است. برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

آکواریوم پاتایا با ظرقیتی نزدیک به 3.8 میلیون لیتر آب را می توان در دنیا از بزرگترین آکواریوم های موجود نام برد که برای بازدیدکنندگانش مانند سفر به جهانی دیگر به نظر می آید. در این آکواریوم حدود پنج هزار جانور آبزی در دویست نوع مختلف زندگی می کنند. در دنیای زیر آب کوسه ها و جانورانی با خصوصیات آن، سمور و سفره دریایی و سفره ماهی و .... به شکل آرام و مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

دنیای-زیرآب-پاتایا

در ابتدای گردش از آکواریوم، بازدید کنندگان تور پاتایا می توانند به برخی از آن جانوران آبی دست بزنند و پوست بدن جانورانی مثل خیار دریایی، لاک پشت، ستاره دریایی، خرچنگ، کوسه بامبو و ... را لمس کنند. کمی جلوتر صخره های رنگارنگ، مرجان ها، شقایق های دریایی، ماهی های رنگارنگ را مشاهده می کنید که این نقطه شروع تونل شیشه ای می باشد. زمانی که سرتان را بالا می کنید کوسه ها را در حال رفت و آمد می بینید که هر چه به جلوتر بروید با عمیق شدن سطح دریا حیوانات بیشتری را می بینید. بعد از تونل شیشه ای به قسمتی می‌رسید که می توانید غذا دادن به حیوانات را مشاهده کنید، که این بخش در میان کودکان بسیار جالب است. این آکواریم از معروف ترین جاذبه های گردشگری پاتایا است. همچنین برای افراد علاقه مند به غواصی هم این امکان وجود دارد که در میان جانوران آبزی به غواصی بپردازند، ولی هزینه آن را باید جداگانه پرداخت کنند. دنیای زیر آب پاتایا از ساعت 9 صبح باز است و ساعت 6 عصر در آن بسته می شود که قیمت بلیط آن برای افراد بزرگسال نزدیک به 500 بات و برای کودکان 300 بات است.

 دنیای-زیرآب-پاتایا-تایلند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql