باغ اژدها هنگ کنگ

باغ اژدها هنگ کنگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 مرداد ، 1397

Hong Kong Dragon Garden

باغ اژدها باغی 8 هکتاری در قسمت غربی هنگ کنگ و در کنار اقیانوس می باشد و محل مناسبی برای دور شدن از سر و صدا و شلوغی شهر می باشد و به همین دلیل یکی از اماکن محبوب در بین مسافران تور هنگ کنگ می باشد. این باغ در واقع یک میراث شخصی مربوط به Lee Iu-cheung می باشد که ساخت و درختکاری آن از سال 1949 شروع شده است. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با ویژگی های این باغ بیشتر آشنا شوید.

باغ-اژدها

این باغ که بزرگترین باغ شخصی در هنگ کنگ می باشد شامل سازه هایی از سلسله های مختلف چین از جمله سلسله سونگ، مینگ و چینگ می باشد و علاوه بر این می توان تآثیر مذهب های مختلف مانند بودیسم و تائو را هم ببینید.

یکی از ویژگی هایی که این باغ را به شهرت رسانده و تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری هنگ کنگ کرده است، فیلمبردای یکی از فیلم های سری جیمز باند به نام "مردی با طپانچه طلائی" در سال 1974 در این باغ می باشد، که مدت 20 دقیقه از این فیلم در این باغ اتفاق می افتد.

با این که این ملک شخصی می باشد ولی برای استفاده عموم نیز باز می باشد و تورهای متفاوتی برای گردش در آن برگزار می شود و شما نیز می توانید در سفر خود به کشور هنگ کنگ سری به آن بزنید.

باغ-اژدها-هنگ-کنگ


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql