پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 تیر ، 1397

Ang Thong National Marine Park Samui
سامویی از پرطرفدارترین و زیباترین جزیره های موجود در سواحل شرقی تایلند است دارای جنگلهای انبوهی می باشد  و از جزیره های بزرگ کشور تایلند حساب می شود. این جزیره دارای چشم انداز های طبیعی زیبایی است که توجه گردشگران زیادی را در طی سال به خود جلب می کند، از دیدنی های معروف این جزیره می توان به پارک ملی دریایی آنگ تونگ اشاره کرد که از یکی از اصلی ترین جاذبه گردشگری سامویی محسوب می شود . اگر می خواهید این پارک را بیشتر بشناسید همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

پارک-ملی-دریایی-آنگ-تونگ-ساموئی

در گذشته پارک آنگ تونگ سامویی ، محلی بود برای سکونت افراد و مهاجرانی که از کشور خود طرد شده بودند که بعد از سالها به پنانگ انتقال داده شدند که نمونه های از اثرهای زندگیشان هنوز باقی مانده است. این پارک در قسمت شمال غربی از جزیره سامویی قرار دارد که ساختار بسیار جالب دارد ، پارک ملی دریایی آنگ تونگ از مجموع 42 جزیره تشکیل شده است و همچنین دارای 4 جنگل و حیات وحش می باشد که موجوداتی مانند لانگورها نوعی میمون دم دراز، حواصیل کوچک، سمور، عقاب شکم سفید، لاک پشت دریایی درون این مجموعه زندگی می کنند و همچنین در آبهای دریاهای اطراف پارک مارماهی های مختلفی وجود دارد،  البته این آبها محل مناسبی برای غواصی توریستهای تور تایلند می باشد. 

پارک-ملی-دریایی-آنگ-تونگ-ساموئی-تایلند

مساحت پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی نزدیک به 250 کیلومتر مربع می باشد  که پنجاه کیلومتر آن محیط طبیعی و بیشتر از چهل جزیره  است که تمامی این جزیره ها به غیر از یکی به نام « پالوآی »  خالی می باشند و کسی در آنها سکونت ندارد.

ساحل های این جزایر بسیار  زیبا هستند و به علت وجود فشار آب شکلهای جالب و شگفت انگیزی در جزیره های مختلف پارک ایجاد شده که از دیدنی های سامویی حساب می شود. وجود دریای آرام برای قایقرانی بسیار مناسب است که برخی از مسافران تور تایلند بر این باورند که وسیله مناسب برای رفتن به این جزیره قایق موتوری است.

پارک-ملی-آنگ-تونگ-ساموئی-تایلند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql