بام تهران

بام تهران

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 دی ، 1396

تهران ، از جمله شهرهای ایران است که دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است که مردم و گردشگران با دیدن آن لذت می برند . یکی از این این محل های دیدنی بام تهران می باشد که در بین خود مردمان تهران و حتی نقاط دیگر نیز محبوبیت ویژه ای دارد. در ادامه همراه باآژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا بیشتر با این جاذبه تهران آشنا شوید.

بام تهران از انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله کابین توچال می باشد، افرادی که ماشین دارند می تواند از بزرگراه چمران شمال ، به خیابان ولنجک بروند و بعد از آن به بام دسترسی پیدا کنند. در بام برای اطمینان بخشیدن به بازدیدکنندگان ، پارکینگ خودرو و موتورسواران تعبیه شده است. افرادی که می خواهند با وسیله های نقلیه عمومی استفاده کنند این امکان وجود دارد که خط چهار اتوبوس تندروی تهران یا تاکسی‌هایی که در اتوبان چمران است عبور کنند.

بام تهران دارای هوایی پاک و کوهستانی می باشد و افراد می توانند برای دوری از شلوغی شهر و ترافیک به این محل بروند. در ایام مابین هفته ساعاتی خوبی را می توانید به تماشای منظره موجود و اطراف سپری کنید.

اینجا با هوای پاک و کوهستانی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای جدا شدن از شلوغی و ترافیک و هیاهوی شهر باشد تا به ویژه در روزهای میانی هفته، ساعاتی را با دیدن مناظر زیبای آن در آرامش سپری کنید.

در سال‌های اخیر و به ویژه در سال ۹۴ امکانات رفاهی بسیار  خوبی به بام تهران برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران اضافه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌های جدید، زیپ‌لاین، سورتمه بام تهران، میدی‌باس‌های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد.

BameTehran

Bame-Tehran-IRAN

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql