موزه بورگزه

موزه بورگزه

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

گشت و گذار در پایتخت ایتالیا یک تجربه ی جذاب برای هر گردشگری ست. شهر رم مکان های دیدنی بسیاری در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد که موزه بورگزه را میتوان یکی از مجموعه های هنری چشمگیر این شهر معرفی کرد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا در ادامه جزئیات بیشتری از این مکان دیدنی را برایتان بازگو کنیم.

این گالری واقع در منطقه کمپو مارزیو است و در هر دو ساعت فقط 360 بازدید کننده را به داخل راه می دهد. گالری شامل آثار هنرمندان بزرگی از جمله برنینی، کاراواجو، بوتیچلی و رافائل است که توسط اسکیپیونه بورگزه جمع آوری شده. تمامی آثار متعلق به قرون 16، 17 و 18 میلادی هستند. محوطه بیرونی موزه هم درست مانند داخل آن زیباست و شامل مجموعه قابل توجه ای از آثار هنرمندانی چون کورجیو، رافائل، روبنز و کاراواجو می باشد.

پارک ویلای بورگزه، پارک طبیعی بزرگی در شهر رم است که شامل ساختمان ها و موزه ها از جمله موزه ی بورگزه است. این پارک 80 هکتاری، بعد از پارک ویلا دوریا پامفیلی، بزرگترین پارک شهر رم و یک مکان عالی برای دوستداران پیک نیک است. در اوایل قرن نوزدهم این پارک بازسازی و در سال 1903 بعنوان یک پارک عمومی معرفی شد. داخل این پارک تندیسی از شاعر بزرگ، ابوالقاسم فردوسی قرار دارد که به میدان فردوسی معروف است.

borghesee-romeborghesee-rome-italy
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql