باغ گیاه شناسی باتومی

باغ گیاه شناسی باتومی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 تیر ، 1397

Batumi Botanical Garden

کشور گرجستان به خاطر آب و هوای مدیترانه ای مناطق سرسبز زیادی دارد. شهر باتومی در کنار این مناطق سرسبز در مجاورت دریای سیاه نیز قرار دارد و یکی از بهترین شهرهای توریستی ساحلی کشور گرجستان می باشد. باغ گیاه شناسی باتومی در واقع 10 کیلومتر خارج از این شهر قرار دارد. اگر به طبیعت و گل و گیاه علاقه دارید در تور باتومی خود حتما سری به این باغ زیبا بزنید.

باغ-گیاه-شناسی-باتومی

ساخت این باغ که حدوداً 110 هکتار مساحت دارد در سال 1880 توسط گیاه شناس روس، آندری نیکلاویچ کراسنوف، شروع شده و در سال 1912 برای استفاده عموم افتتاح شد. کراسنوف در سال 1914 فوت کرد و در همین باغ به خاک سپرده شد.

این باغ بهشتی برای گیاه شناسان و عاشقان گل و گیاه می باشد و دارای 5000 گونه گیاهی متفاوت می باشد که 1200 نوع آن را انواع مختلف گل رز تشکیل می دهد. این باغ از بخش های مختلفی ساخته شده است که در هر بخش می توان به صورت تخصصی درباره گل و گیاه های یک منطقه خاص اطلاعات جامع کسب کرد.

گردشگرانی که به شهر باتومی می روند سعی می کند در برنامه خود بازدید از این باغ را هم داشته باشند و از فضای سبز، هوای بسیار تمیز و منظره روبه دریای سیاه آن نهایت استفاده را داشته باشند. آژانس آرزوی آسمان آبی نیز به شما مسافران تور باتومی توصیه می کند این بازدید از این باغ زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

باغ-گیاه-شناسی-باتومی-گرجستان

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql