بزرگترین کشتی گردشی دنیا

بزرگترین کشتی گردشی دنیا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 اسفند ، 1396

ام‌اس هارمونی آو دسیز (هارمونی دریاها)
 

MS Harmony of the Seas

بزرگترین کشتی گردشی دنیا

امروزه تورهای کشتی کروز یکی از لوکس ترین و شیک ترین تورهای موجود در دنیا می باشند و سالانه گردشگران زیادی با استفاده از این کشتی ها به چندین شهر جهان سفر می کنند. در بین این کشتی های کروز بزرگترین نوع آن متعلق به شرکت آمریکایی رویال کاریبین اینترنشنال می باشد و "هارمونی دریاها" نام دارد. این کشتی در نوبه خود شهری بر روی آب می باشد و امکانات بیشماری دارد.

با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با این کشتی غول آسا بیشتر آشنا شوید.

 شرکت رویال کاریبین دارای 5 خط کشتی کروز می باشد و تعداد زیادی از کشتی های کروز متعلق به این شرکت می باشد و سه کشتی کروز بزرگ دنیا در لیست این شرکت می باشد که اسم آن ها به ترتیب Harmony of the Seas ، Allure of the Seas و Oasis of the Seas می باشند.

کشتی هارمونی دریاها توسط شرکت فرانسوی STX France ساخته شده است و در اولین سفر خود در تاریخ 15 می 2016 از فرانسه به سمت انگلیس حرکت کرد. این کشتی در مجموع دارای 2747 اتاق در انواع کلاس ها و خدمات متفاوت می باشد و ظرفیت 6410 نفر را دارد. برخی از این اتاق‌ها، بالکن‌های مجازی دارند؛ نمایشگرهایی به طول دو متر که از سقف تا کف اتاق کشیده شده‌اند و نمایی از اقیانوس را به نمایش می‌گذارند.

این کشتی به اندازه یک هتل 5 ستاره تاپ دارای امکانات رفاهی و تفریحی می باشد. شما در طول سفر خود با این کشتی کروز می توانید از مرکز تناسب اندام و اسپا استفاده کنید. این کشتی دارای 4 استخر و سرسره های آبی متعددی متناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد. از دیگر امکانات این "شهر روی آب" می توان به کازینویی مجهز به انواع ماشین ها، سالن زیبایی، سولاریوم و ۱۰ جکوزی، شبیه‌ساز امواج مصنوعی برای موج‌سواری، تئاتر رویال برای نمایش فیلم‌های سه بعدی، تئاتر دریایی، یک استیج فضای باز برای اجرای نمایش‌های آکروباتیک و آبی، 2 دیوار صخره‌نوردی، زمین بسکتبال با سایز استاندارد و ... اشاره کرد.

جالب است بدانید تمامی مسافر های این کشتی بزرگ دارای دستبند های ردیاب GPS می باشند تا در مواقع اضطراری بتوانند از آن استفاده کنند و کسی در این شهر گم نشود.

کشتی هارمونی دریاها دارای 20 رستوران می باشد و در قسمت های مختلف آن می توان انواع بارها را پیدا کرد در کنار این امکانات فراوان شما می توانید وقتی را صرف خرید نیز بکنید. فروشگاه‌های زیورآلات، عطر و جدیدترین لباس های برند در این کشتی برای خود شعبه دارند!

از دیگر تفریحات کشتی می توان به پارک مرکزی شامل یک باغ فضای باز به همراه امکانات تفریحی، فروشگاه، گالری و رستوران اشاره کرد.

Harmony-of-the-SeasMS-Harmony-of-the-Seas

Harmony of the Seas-cruise-ship

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql