مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Central Festival Shopping Mall

جزیره ی پوکت یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور تایلند می باشد و با رشد گردشگری اماکن تفریحی زیادی نیز در این جزیره ساخته شده است. یکی از اماکن مهم شهر های توریستی، مراکز خرید می باشند. در طی این سال ها مراکز خرید لوکس و مجهزی در شهر پوکت ساخته شده است. مرکز خرید سنترال فستیوال، دومین مرکز خرید بزرگ شهر پوکت می باشد. برای آشنایی با امکانات این مرکز خرید با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

مرکز-خرید-سنترال-فستیوال-پوکت

 این مرکز خرید در قسمت بیرونی شهر پوکت قرار دارد، و می توانید به وسیله ی تاکسی و یا tuk tuk به آنجا بروید. سنترال فستیوال بیش از 200 فروشگاه مختلف برای انوع سلیقه ی گردشگران دارد. شما می توانید انواع برندهای معروف، صنایع دستی تایلندی، کتاب، وسایل الکترونیکی، انواع اسباب بازی، جواهرات خیره کننده مد روز، چمدان، سوغاتی های تایلندی و ... را در این مرکز خرید پیدا کنید.

مسافرین تور پوکت  می توانند یک روز کامل را در این مرکز بگذرانند، چون علاوه بر خرید می توانید از رستوران های بین المللی که از غذاهای تایلندی، ایتالیایی و ژاپنی سرو می کنند نیز استفاده کنید، و حتی به دیدن بهترین فیلم های روز دنیا بروید. شما می توانید از ساعت 10:30 صبح تا 10 شب از این مرکز خرید استفاده کنید.


مرکز-خرید-سنترال-فستیوال-پوکت-تایلند


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql