مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

مرکز خرید جانگ سیلون پوکت

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 اسفند ، 1397

Jungceylon Shopping Mall Phuket

خرید کردن یکی از بخش های جدایی ناپذیر سفر می باشد و همیشه یک روز مسافران صرف گشت و گذار در مراکز خرید می شود. برای همین همه ی گردشگران دنبال بهترین مراکز خرید می گردند تا بتوانند همه ی مایحتاج خود را از یک جا تهیه کنند. بزرگترین مرکز خرید پوکت، مجتمع تجاری جانگ سیلون می باشد که در مرکز شهر و در منطقه ی پاتونگ قرار دارد. برای آگاهی از جزئیات این مرکز خرید همراه آرزوی آسمان آبی باشید.

دو مجموعه ی اصلی این مجتمع تجاری مجموعه ی Robinson و سوپرمارکت Big C می باشد. قسمتی از مجموعه ی Robinson مختص عطر، وسایل آرایشی و ساعت می باشد و قسمت دیگر آن مغازه های کفش و وسایل جانبی زنانه قرار دارد. علاوه بر این بیش از 200 مغازه ی دیگر نیز وجود دارد که انواع لباس های برند، عینک آفتابی، لوازم آرایش و ادکلن های معروف، بازی های کامپیوتری و انواع اجناس الکترونیکی را می توانید در آنجا پیدا کنید. در قسمت چپ راهروی ورودی مرکز خرید، 2 مغازه ورزشی بزرگ با قیمت های مناسب قرار دارد که علاقه مندان به لباس های ورزشی می توانند بهترین خرید را در آنجا داشته باشند. 

مرکز-خرید-جانگ-سیلون-پوکت

همچنین مسافرین پوکت برای سرگرمی می توانند از سینمای این مرکز خرید استفاده کنند که در 5 سالن، فیلم های جدید جهان را پخش می کند. سالن بزرگی هم برای بازی بولینگ وجود دارد که 16 خط دارد. همچنین اتاق بازی مخصوص کودکان نیز وجود دارد. شما می توانید برای صرف غذا به رستوران های عالی موجود بروید و هر نوع غذایی که دوست دارید نوش جان کنید. حتی کسانی که علاقه زیادی به غذاهای دریایی دارند می توانند از فروشگاه هایی که ماهی های تازه تایلندی می فروشند، ماهی تازه تهیه کنند.


مرکز-خرید-جانگ-سیلون-پوکت-تایلند

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql