پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی

پارک حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1396

Langkawi Wildlife Park & Bird Paradise

 پارک حیات وحش و بهشت پرندگان جزیره لنکاوی که فقط 10 دقیقه با منطقه کوآه فاصله دارد یکی از اماکن توریستی این شهر می باشد که در سال 2002 افتتاح شده است. البته این باغ در زمان افتتاح فقط بهشت پرندگان بوده است ولی بعد ها در سال 2006 با نگهداری حیوانات دیگر، مانند تمساح، مار، گوزن، میمون و ... رسماً قسمت باغ وحش آن نیز افتتاح شد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با این باغ وحش بیشتر آشنا شویم.

در این باغ وحش که حدود 22 هزار متر مربع مساحت دارد، می توانید 150 گونه متفاوت از حیوانات را از اقصی نقاط جهان مانند آسیای جنوبی، آفریقا، استرالیا، آمریکای جنوبی، روسیه و صد البته خود کشور مالزی می باشد را ببینید. البته انتظار دیدن گونه های بزرگ جانوری مانند ببر و پلنگ را نداشته باشید. تنوع گونه های پرندگان در این مجموعه بیشتر است و حدود 2500 نوع پرنده مانند قناری، عقاب، مرغ فلامینگو، مرغ مینا، طوطی کاکل سفید، توکان (مرغ توفان) رهیدر در بهشت پرندگان وجود دارد.

یکی از ویژگی های این باغ وحش سرپوشیده بودن آن می باشد برای همین فرقی نمی کند هوا آفتابی باشد و یا بارانی، هر موقع که خواستید می توانید به این باغ وحش بروید.

بخش هیجان انگیزی که می توانید در حیات وحش و بهشت پرندگان لنکاوی تجربه کنید، غذا دادن به حیوانات مختلف می باشد که مخصوصاً تجربه ی جالبی برای کودکان است. البته برای غذا دادن به بعضی از حیوانات زمان بندی خاصی وجود دارد و برای مثال اگر می خواهید به یک تمساح غذا بدهید باید سه شنبه ها و شنبه ها ساعت 11:30 صبح خود را به آنجا برسانید. علاوه بر غذا دادن به حیوانات، آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند تماشای لک لک ها و فلامینگو های زیبا را از دست ندهید.

زمان پیشنهادی برای گشت و گذار در این باغ وحش حدود 1 تا 2 ساعت می باشد و در تور لنکاوی خود می توانید از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر به این باغ وحش بروید که البته ورودی آن برای بزرگسالان نفری حدود 28 رینگیت می باشد.

 Langkawi-Wildlife-Park

 Wildlife-Park

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql