آبشار دوریان پرانگین

آبشار دوریان پرانگین

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

Durian Perangin Waterfall

یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری کشور مالزی بعد از شهر های کوالالامپور و پنانگ، جزیره زیبای لنکاوی می باشد که شهرت اصلی آن طبیعت زیبا و بکر آن می باشد که خود یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید.

یکی از جاذبه های طبیعی که در تور لنکاوی خود می توانید از زیبایی آن لذت ببرید، آبشار دوریان پرانگین می باشد که در قسمت شمال شرقی این جزیره قرار گرفته است. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با ویژگی های این آبشار و منطقه اطراف آن بیشتر آشنا شوید.

این آبشار که یکی از آبشار های محبوب در بین توریست های جزیره لنکاوی و مردم محلی می باشد، در میان جنگل قرار دارد و به همین دلیل همیشه از هوای خنک و دلنشینی برخوردار می باشد و با امکانات رفاهی که در اطراف آن ساخته شده، مکان مناسبی برای پیک نیک به حساب می آید. اگر وقت و یا امکانات کافی برای پیک نیک در این منطقه را ندارید می توانید از آرامش آبشار و جنگل اطراف آن لذت ببرید.

اسم این آبشار از درخت میوه دورین گرفته شده است که در این منطقه به وفور پیدا می شود. آبشار دوریان پرانگین از 14 طبقه ریزش آب تشکیل شده است و در قسمت پایین آبشار و در حوضچه ی آن امکان شنا کردن نیز وجود دارد.

برای دیدن این آبشار در تور لنکاوی خود نیازی به پرداخت ورودی ندارید و هر زمان از روز می توانید به آنجا بروید. بهترین فصل برای بازدید از این جاذبه ی طبیعی، ماه های سپتامبر و اکتبر می باشد که آبشار به خاطر باراش باران پر آب و جذاب تر می باشد.

Durian-Perangin-Waterfall


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql