آبشارهای تلاگاتوجو

آبشارهای تلاگاتوجو

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

Telaga Tujuh Langkawi Sejarah

جاذبه های گردشگری شهر لنکاوی جزو بخشهای نامحدود در کشور مالزی می باشد، این زیبایی های تمام نشدنی بسیاری از علاقه مندان به تور مالزی و گردشگران نقاط مختلف جهان را به سمت لنکاوی سوق می دهد که یکی ازبرترین این جاذبه ها که در لیست زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی نیز قرار دارد، آبشارهای تلاگاتوجو لنکاوی می باشد که به نام  هفت چشمه نیز معروف است. در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

آبشارهای تلاگاتوجو لنکاوی دارای اسم جالبی است که نامگذاری این اسم بی دلیل نبوده است، نام گذاری آن از آبشاری که در هفت برکه مختلف سرازیر می شود الهام گرفته شده است و علاوه بر این بر اساس گفته ی بومیان منطقه، اعتقاد دارند که در افسانه ها آمده است که در این برکه ها پریان زیادی به جنب و جوش و بازی مشغول هستند.

آبشارهای تلاگاتوجو بخاطر زیبایی چشم گیرش، یک شگفتی دیدنی جغرافیای طبیعی می باشد و از اصلی ترین جاذبه های توریستی در کشور مالزی است که در طول سال گردشگران مختلفی را از سرتاسر دنیا به سمت خود می کشاند.

مسیر آبشارهای تلاگاتوجو که در شهر لنکاوی  واقع شده است از دو جاذبه دیگربرخوردار است، پایینی در محل سرچشمه ی آبشار و بالایی در کنار استخرها. امکان این وجود دارد که از استخرها استفاده کنید و همچنین میتوانید روی سنگهای نرم و صاف آن لیز بخورید. ولی باید توجه داشت که برای دسترسی  به 7 استخر باید از 300 پله ای که وجود دارد بالا رفت که گاهی بعضی از آنها وقتی که مرطوب است بسیار لغزنده هستند و تقریباً 45 دقیقه زمان می برد تا به بالای آبشار برسید، در طول مسیر این امکان وجود دارد که پرندگان و سنجاب ها و میمون هایی که مخصوص همین منطقه هستند را مشاهده کنید.

telaga-tujuh-penang

telaga-tujuh-malaysia-penang

telaga-tujuh-penang-waterfall

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql