دهکده اورینتال

دهکده اورینتال

تاریخ آخرین به روز رسانی: 11 اسفند ، 1397

Oriental Village Langkawi

لنکاوی ، یکی از توریستی ترین و محبوب ترین شهرهای کشور مالزی است که به دلیل زیبایی طبیعی و جاذبه های دیدنی که دارد میزبان بسیاری از توریستها و مسافران تور مالزی در طی سال می باشد. یکی از این مکان های دیدنی که بازدیدکنندگان زیادی دارد دهکده اورینتال لنکاوی می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر از این دهکده همراه با آرزوی آسمان آبی باشید.

دهکده اورینتال لنکاوی در حقیقت یک مجموعه خرید در محیطی باز و آزاد می باشد  که درون آن می توان انواع سوغاتی ها ، پوشاک، گالری ها ، غذا و سرگرمی و اجناس مختلف را یافت و تهیه کرد. در این دهکده این امکان وجود دارد که بر توپ هایی سوار شوید و روی آب بچرخید ، همچنین  برای کودکان نیز زیپ لاین هایی که از بالای استخر می گذرند این امکان وجود دارد که استفاده کنند و لذت ببرند . برای اشخاصی که تنها برای سوار شدن تله کابین به دهکده اورینتال لنکاوی آمده اند می توانند یک روز را حسابی به شادی و سرگرمی سپری کنند.

داخل دهکده اورینتال لنکاوی اگر به خرید علاقه ای ندارید، می توان از بازارهای روباز به سبک دیزنی لند که از جاذبه‌های دیدنی این جزیره است لذت برد. یکی از دیدنی های لنکاوی منظره پانوراما می باشد که با سوار شدن به تله‌کابین معروف آن که تقریبا ۲۰ دقیقه زمان میبرد تا به قله باشکوه گونونگ ماچینچانگ در ارتفاع ۱۰۸ متری برسید ، تعداد زیادی جاذبه دیدنی در مسیر قرار دارد و علاوه بر این در قله این ارتفاعات این امکان وجود دارد که با گذر کردن از پًل هوایی معلق با طول ۱۰۰ متر در بالای جنگل‌های قدیمی و انبوه تجربه‌ای بینظیر و هیجان انگیز را تجربه کنید. از دیگر جاذبه‌های دهکده  فیل‌های ماجراجو، ببر ها، نمایش ببر‌ها، گالری، اسب ها، مارها، تعداد انگشت شمار رستوران‌ها و مغازه هایی برای خرید سوغاتی می باشد که لذت بازدید از این منطقه را چندین برابر می‌کند.

oriental-village-langkawi

oriental-village-langkaw-malaysia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql