مرکز خرید جِتی پوینت

مرکز خرید جِتی پوینت

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 بهمن ، 1396

Jetty Point Shopping Centre Langkawi

مرکز خرید جتی پوینت در شهر لنکاوی ساخته شده است و زمینی به وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته است. این مجموعه در فاصله ی ۱۵۰ متری نمایشگاه مرکزی لنکاوی در 2 طبقه ساخته شده است، به غیر از فروشگاه های گوناگون از برندهای شناخته شده و مشهور دارای مراکز تفریحی بولینگ و سرگرمی هایی برای افراد بزرگسال و نیز ویژه ی کودکان می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

در مرکز خرید جِتی پوینت لنکاوی تعدادی رستوران عالی وجود دارد. طبقه ی اول این مجموعه بیشتر به جواهرات، دوربین، شکلات، لباس و سوغات اختصاص داده شده است  که در آن امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه نیز بکار رفته است. مرکز خرید جتی پوینت مشرف به دریا می باشد و جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان و مسافران تور مالزی دارد.

طبقه همکف مرکز خرید جِتی پوینت لنکاوی ، از فروشگاه های کوچک که در کنار هم قرار دارند تشکیل شده است. یک رستوران هندی نیز در این طبقه وجود دارد و غذاهای اسلامی را پخت می کند و اکثراً مسلمانان به این مرکز مراجعه می کنند. در همه این فروشگاه ها کالاهایی مانند لباس، کیف و کفش، جواهرات، ساعت، محصولات الکترونیکی، عطر و ادکلن، عینک آفتابی و ... برای فروش عرضه می شود. همچنین علاقه مندان به لوازم برقی، عکاسی، کتاب و لوازم التحریر می توانند به مرکز خرید جتی پوینت لنکاوی مراجعه کنند.

افرادی که قصد دارند بهترین لوازم آرایشی و پوشاک را با نرخی به صرفه خریداری کنند، مرکز خرید جتی پوینت بهترین گزینه است . علاوه بر اینها در این مجموعه می توانید بانک، آرایشگاه، آژانس مسافرتی، مغازه های بزرگ و رستوران هایی با انواع غذاهای محلی و شناخته شده جهانی مشاهده کنید و همچنین کافی شاپ با انواع نوشیدنی نیز در آن موجود است. سیستم حمل و نقل برای ورود به مرکز خرید جِتی پوینت لنکاوی آرکادن آماده خدمات رسانی است و بازدیدکنندگان می توانند هر موقعی که خواستند به سادگی به این بازار دسترسی پیدا کنند. ساعت کار این مجموعه از ساعت 10 صبح شروع می شود و تا10 شب نیز ادامه دارد  و درب های آن روی بازدیدکنندگان و مسافران تور مالزی باز است. این مرکز خرید در مالزی  DUTY-free می باشد. این مرکز خرید جزو دیدنی های لنکاوی محسوب می شود. 

jetty-point-shoppingmall-langkawi

jetty-point-shoppingmall-langkawi-malaysia

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql