قلعه سنت پیتر بدروم

قلعه سنت پیتر بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 تیر ، 1397

Castle Saint Peter Bodrum

یکی از دیدنی های کشور ترکیه در جنوب غربی این کشور، در شهر بدروم واقع شده است، نام این مکان دیدنی قلعه سنت پیتر می باشد که بازدیدکنندگان زیادی را از جاهای مختلف دنیا جذب می کند. برای آشنایی بیشتر با قلعه سنت پیتر در بدروم همراه با آرزوی آسمان آبی شوید.

قلعه سنت پیتر بدروم که در سال 1402 میلادی به دست فردی به اسم پیتر که از تیمارگر شوالیه های رودوس بود ساخته شد که وسعت آن 30000 متر مربع است که دارای 5 برج می باشد و جالب است بدانید که زمان ساخت  دیواره های قلعه سنت پیتر از سنگهای آرامگاه ماسولوس استفاد شد که بعدها و در زمان حکومت دوران عثمانی کلیسای داخل آن با اضافه کردن یک مناره به مسجد تغییر یافت و همچین دارای یک حمام ترکی کوچک نیز می باشد.

زمانی از جاذبه های گردشگری بدروم دیدن می کنید و به قلعه سنت پیتر می رسید انگار که به تاریخ سفر کرده اید  و به دوران جنگ های ترک های سلجوقی می روید و با تماشای وسایل قدیمی و انواع ظرف های قدیمی شیشه ای استخراج شده از آب حال و هوایی عجیبی به شما دست می دهد.

قلعه سنت پیتر بدروم امروزه به شکل یک موزه بزرگ و مهم باستان شناسی  شده است اما در یک دوره زمانی در سال 1595 به صورت یک زندان از آن استفاده میشد. قلعه سنت پیتر یکی از مهمترین جاذبه های توریستی ترکیه  و  تور بدروم است. 

قلعه-سنت-پیتر-بدروم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql