منطقه گومبت بدروم

منطقه گومبت بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 تیر ، 1397

Gumbet Bodrum

ترکیه کشوری است که توجه گردشگران زیادی را به خود اختصاص داده است و به همین علت است که تور ترکیه هر سال میزبان تعداد انبوهی از گردشگران می باشد. بدروم یک از شهرهای  ترکیه جاذبه های گردشگری متنوعی از ساحل و دریا و جاذبه های طبیعی دارد و همچنین بنا های تاریخی که همه جور  سلیقه ای  را سوی خود میکشد و گردشگران زیادی تور بدروم را انتخاب می کنند. اکنون با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشد تا به شرح یکی از این مناطق بپردازیم.

بدروم  شهری کوچک در ترکیه است و دارای منطقه های مختلفی است که هر کدام ویژگی، زیبایی و جذبه های خود را دارند که منطقه گومبت یکی از همین  جاذبه های گردشگری بدروم  می باشد که تنها  دو کیلومتر از شهر بدروم فاصله دارد و به همین علت بخشی از شهر بدروم و جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آید.

منطقه گومبت  بدروم همیشه و در هر زمان پر از توریست می باشد و می توان گفت منطقه ای است برای اشخاصی که از سرگرمی و تفریحات بدروم خسته شده اند در واقع انتخاب کسانی است که سرگرمی های بدروم برایشان تکراری است.

زیباترین و بزرگترین هتل ها در منطقه گومبت  بدروم  قرار دارد و همچنین  رستوران های هندیف مکزیکی و چینی  که بی نظیر هستند و کافه های آن که مشتریان زیادی دارد و همیشه شلوغ می باشد

در منطقه گومبت  بدروم خانواده ها به همراه فرزندانشان می توانند از ساحل گومبت که ساحلی کم عمق و طولانی در کنار انواع تفریحات و سرگرمی های آبی منطقه گومبت بیشترین لذت را ببرند.

منطقه-گمبت-بدروم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql