مرکز خرید اواسیس بدروم

مرکز خرید اواسیس بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 تیر ، 1397

Oasis Mall Bodrum

شهر بدروم در جنوب غربی کشور ترکیه با قدمتی 5000 ساله  ، از قدیمی ترین شهرهای منطقه به حساب می آید و شهری است که چندین تمدن و فرهنگ را به چشم دیده و هنوزم هم پابرجا و شهری زنده است و تبدیل به شهری شده که نظر بسیاری از توریست ها را جلب کرده  و تور بدروم به یکی از تورهای موردنظر تبدیل گشته است.

در کوچه های باریک و تنگ بدروم، خانه های سفید رنگ منظره ی دیدنی و جالبی را خلق کرده است و می توانید با وجود دریای عمیق آبی که فوق العاده تمیز و زلال است شنا کنید و لذت ببرید و یک تجربه ی خوب  و شگفت انگیز همراه با تفریحات شاد و موسیقی داشته باشید.

کوچه های تنگ و باریک بدروم به جاذبه های گردشگری بدروم تبدیل شده است بخصوص خرید در میان این کوچه ها لذتی خوبی دارد. از محصولات بدروم می توان به قلاب دوزی، زیورآلات نقره و طلا، اجناس چرم، فرش و صنایع دستی ترکیه و .... اشاره کرد.  با آرزوی آسمان آبی همراه باشد تا بیشتر با این مرکز خرید آشنا شویم.

در بدروم مراکز خرید زیادی وجود دارد ، از جمله مرکز خرید اواسیس که یکی از بهترین مرکز خرید های آن به حساب می آید و مرکز خریدی است  که امکانات فراوانی دارد.

شامل مکان هایی از جمله  رستوران ، سینما ، بولینگ  می باشد و از نکات قابل توجه مرکز خرید اواسیس بدروم دسترسی ان است که هر کجای شهر  بدروم که باشد  می توانید از اتوبوس استفاده کنید.

مرکز خرید اواسیس بدروم دارای نرخ های مناسبی است و اگر بخواهید سوغاتی بخرید  می توانید به راحتی تهیه کنید پس حتما در تور بدروم از مرکز خرید اواسیس دیدن فرمایید.

مرکز-خرید-اواسیس-بدروم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql