مرکز خرید میدتون بدروم

مرکز خرید میدتون بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 شهریور ، 1397

Midtown Shopping Center Bodrum

بدروم از آن دسته شهرهای توریستی است که به عنوان شهر خاص تفریحی و گردشگری لقب گرفته و آنقدر جاذبه و مکان های دیدنی زیادی دارد که بهانه ی خوبی است برای فردی که قصد خرید تور بدروم را داشته باشد .

اشخاص  بسیاری وجو دارند که یکی از مهمترین دلیل مسافرتشان خرید کردن است  و بدروم هم شهری است که مرکز خرید های متنوع زیادی دارد و از این بابت کمبودی را حس نمی کنید و مرکز خرید های این شهر جزء بهترین مرکز خریدهای ترکیه می باشند به عنوان مثال مرکز خرید میدتون یکی از آنهاست، پس با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا این مرکز خرید را بهتر بشناسیم.

مرکز خرید میدتون بدروم، از نظر موقعیت در محله ارتاکنت که محله ی خوب و سرزنده است قرار گرفته و مرکز خرید میدتون تنها مرکز خریدی در بدروم است که سرپوشیده است و امکاناتی مثل پارکینگ و سینما و سوپر مارکت  را در خود جای داده است و همچنین وجود 110 فروشگاه مختلف و متنوع در مرکز خرید میدتون باعث شده هر آنچه که به دنبالش هستید را به دست بیاورید. 

مردمان بومی شهر بدروم مرکز خرید میدتون را  به دلیل وجود رستوران های زیادش  و مرکزهای هنری و فرهنگ مثل گالری و تئاتر دوست دارند  و این امر سبب شده که مرکز خرید میدتون در بدروم یک مرکز خرید معمولی نباشد و چندکاربردی باشد، بنابراین از جاذبه های گردشگری بدروم دیدن نمایید.

مرکز-خرید-میدتون-بدروم

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql