نوسا دوآ بالی

نوسا دوآ بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

Nusa Dua Bali

در قسمت جنوبی بالی در کشور اندونزی شبه جزیره ای به نام نوسا دوآ  قرار دارد  که معنای لغوی آن جزیره دوم می شود  و دلیل گذاشتن این اسم به خاطر این است که مانند شبه جزیره‌ای می ماند که به قسمت جنوب بالی وصل شده است ، که از جاذبه های گردشگری بالی محسوب می شود. آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر با این منطقه آشنا شویم.

نوسا دوآ از نظر موقعیت جغرافیایی در فاصله ۴۰ کیلومتری دنپاسار که مرکز استان بالی است قرار دارد و همچنین از فرودگاه بین المللی با ماشین تقریباً  ۲۰ تا ۳۰ دقیقه فاصله دارد و 20 دقیقه تا اولوواتو و تا جیمباران 15 دقیقه فاصله دارد.  نوسا دوآ بالی یک دنیای پر زرق و برق و سرگرمی است و یکی از دیدنی های بالی که با رفتن به آن حسابی لذت می برید علاوه بر اینکه از دنیای روستایی بالی که منطقه ای برای برگزاری اجلاس های سیاسی، کنگره ها و کنفرانس‌ها  و ... است دور می شوید.

زمانی که به تور بالی رفتید و به منطقه نوسا دوآ بالی سفر کردید می توانید از امکاناتی مانند، زمین‌های گلف، رستوران های لوکس و کشتی‌های تفریحی مجلل نیز استفاده کنید و همچنین از مکان های دیدنی از منطقه می توان به ساحل گگر و ساحل پانداوا ، جزیره‌ سرانگان و همچنین موزه‌ پسیفیکا و معبد اولاواتو نیز اشاره کرد.

مرکز خریدی در نوسا دوآ بالی وجود دارد که شامل قسمت های مختلفی از جمله سوپرمارکت، رستوران، فروشگاهای لباس ، ماساژ و صنایع دستی می باشد، از نکته های قابل توجه نوسا دوآ این است که بر خلاف منطقه کوتا که برنامه هایش شبانه روزی است ، در اینجا همه فروشگاه‌ها و رستوران ها بعد از ساعت 10 شب تعطیل می شوند از همین جهت افرادی که دنبال آرامش و سکوت هستند به این منطقه از بالی میروند و لذت می برنند.

نوسادوا-بالی-اندونزی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql