معبد اولوواتو بالی

معبد اولوواتو بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 مرداد ، 1397

Uluwatu Temple Bali

معبد اولوواتو در قسمت جنوب منطقه کوتا بر لبه ی یک تخته سنگ در ارتفاع نود و هفت متری از سطح دریا قرار دارد که  از زیباترین منظره ها را در بالی رقم زده است و همین دلیل سبب شده که گردشگران زیادی از اکثر نقاط دنیا به سوی بالی جذب کند که هم علاوه بر دیدن این بنای مذهبی ، چشم اندازه ی شگفت انگیزی که جلوی معبد است را تماشا کنند، کلمه اولوواتو در زبان بالی به معنای برفراز سنگها می باشد. برای دانستن اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را همچنان دنبال کنید.

معبد-اولوواتو-بالی

مردم بالی معبد اولوواتو را جزو ۶ معبدی میدانند که معتقدند ستون های معنوی شهر است. مسافران تور بالی و توریست هایی که از این محل بازدید میکنند میتوانند بالای صخره شگفتی و عظمت بی انتهای اقیانوس هند را مشاهده کنند و امواجی که از اقیانوس به این صخره ضربه میزند و را در زیر پای خود به خوبی احساس کنند . این منطقه از بهترین جاذبه های گردشگری بالی است که می توانید زیبایی بی نظیر غروب آفتاب را مشاهده کنید .

در این محل اغلب مراسم رقص سنتی مردم بالی توسط 50 الی 100 نفر  نیز اجرا می شود که اکثر رقصنده ها مرد هستند و با نمایش گذاشتن حرکتهای نمایشی قصه و داستانی را برای بیننده ها توضیح می دهند، که بیشتر گردشگران به تماشای این آیین سنتی می نشینند که معمولاً این مراسم زمانی که خورشید می خواهد غروب کند حدود ساعتهای 6 الی 7 عصر با ایجاد آتش شروع می شود.

 در اطراف معبد اولوواتو غذاخوری و رستوران هایی و همچنین هتل و  ویلاهایی برای افرادی که تصمیم دارند شب در این منطقه باشند وجود دارد که از نظر قیمتی کمی گرانتر هستند. مسافران و گردشگران اگر بخواهند از مرکز بالی با تاکسی  به معبد اولوواتو بروند تقریباً 2 الی 2ونیم ساعت فاصله دارد که پیشنهاد می شود  همراه با تورهای روزانه شوند که به این منطقه حرکت دارند.

معبد-اولوواتو-بالی-اندونزی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql