مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Kuta Beachwalk Bali

جزیره بالی در کشور اندونزی به جزیره خدایان مشهور است ، به هر گوشه ای از این جزیره که نگاه می کنید طبیعتی زیبا و خارق العاده مشاهده می کنید که توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است.  بخشی از دیدنیهای بالی که برای اکثر مسافران هم  لذت بخش می باشد خرید کردن است و شما در این جزیره هر چیزی مانند لباس، خوراکی های خوشمزه، صنایع دستی  و سوغاتی های مخصوص بالی، طلا و جواهر و ... را می توانید در مرکز خرید های لوکس و بازارهای سنتی که وجود دارد تهیه کنید. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با یک مورد از مراکز خرید بالی آشنا شوید.

مرکز-خرید-کوتا-بیچ-واک-بالی

در بالی مرکز خریدهای متنوعی موجود می باشد و شما می توانید کالای مورد نظر خود را با هر نرخ و سلیقه ای که دارید خریداری کنید ، این نکته را فراموش نکنید که مرکز خرید های بالی  از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است. مرکز خرید بزرگ بیچ واک در ساحل کوتا قرار دارد که در سه طبقه بنا شده است و معماری خاصی دارد و طراحی که دارد با طبیعت زیبا و شگفت انگیز بالی بسیار مطابقت دارد .

مرکز خرید کوتا بیچ واک از فضای بسیار آرامی برخوردار است همچنین آبنماهای زیبایی که در آن بکار رفته است ، برای مسافران تور بالی محیطی را فراهم کرده تا  زمانی که در هوای آزاد قدم میزنند از خریدشان لذت ببرند، همچنین چون نزدیک ساحل قرار دارد سبب شده گردشگرانی که دنبال جاذبه های گردشگری بالی هستند سری هم به این مرکز خرید زیبا بزنند. 

مرکز خرید بیچ واک نخستین مرکز خرید در بالی بوده است و در زمینی به وسعت 3.7 هکتار بنا شده که 250 متر از  انتهای خیابان جالان پانتایی کاتا را در بر گرفته است . درون این  مجموعه شعبه هایی از رستوران های بین المللی  مختلف قرار دارد و در طبقه سوم  آن نیز فودکورت موجود  است. می توان مرکز خرید کوتا بیچ واک را به دلیل سرگرمی های و فضای باز و آرامش بخشی که دارد به عنوان یکی از دیدنی های گردشگری در بالی به حساب آورد.

مرکز-خرید-کوتا-بیچ-واک-بالی-اندونزی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql