مرکز خرید گالریا بالی

مرکز خرید گالریا بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Mal Bali Galeria

از جمله مکان هایی که اکثر گردشگران دوست دارند در سفر به بالی ببیند مرکز خریدهای آن است ، می توان گفت همین مرکز خریدهای متنوع از جاذبه های گردشگری بالی محسوب می شوند . از آن جایی که حیف است بعضی از حراج ها را در بالی از دست بدهید توصیه می شود که به مراکز خرید حتماً سر بزنید برای کسب اطلاعات بیشتر آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مرکز-خرید-گالریا-بالی-اندونزی

مال بالی گالریا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ های بالی می باشد که در منطقه توریستی کوتا در میدان امام بنجل واقع شده است و به شکل سه ساختمان مجزا طراحی شده است و از بزرگترین مال ها در آسیا، استرالیا، آمریکا می باشد.

ساختمان اول مرکز خرید گالریا از DFS  و  Planet Hollywood  تشکیل شده است ، در ساختمان دوم این مجموعه  Galeria 21 Cineplex  و اولین مجموعه سینمایی  موجود در جزیره می باشد که آخرین فیلمهای سینمایی پرفروش دنیا را روی 2 پرده پخش می کند و به یکی از پرطرفدارترین  جاذبه های گردشگری بالی در بین مسافران تبدیل شده است.

در مرکز خرید گالریا  میتوانید محصولات لوکس جهانی را پیدا کنید به عنوان مثال محصولات زیبایی، پوست، عطر و ادکلن، ساعت مردانه ، پوشاک چرم، مدهای زنانه، نوشیدنی ها و ...  به همراه چندین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای ماتاهاری و انواع  بوتیک ها که در آن قرار گرفته است، همچنین شما می توانید در مرکز خرید گالریا محصولاتی با برندهای بین المللی مثل Dunhill، Bulgari، Cartier، Calvin Klein، TAG Heuer، Givenchy، و Versace و .... به علاوه صنایع دست ساز محلی را پیدا کنید.

ساختمان سوم مال بالی گالریا، مرکزهای فروش و مجموعه فروشگاه ها یی وجود دارند که در آن مجموعه  ماتاهاری گالریا تعدادی از کالای مد را با نرخ های محلی نمایش می دهند و در هایپر مارکت سبزیجات و ملزومات روزانه را بفروش میرسانند. ساعت کاری این مجموعه از ساعت 9 صبح شروع می شود و تا 10 شب باز است. به مسافران در تور بالی توصیه می شود از این مکان توریستی بازدید کنند.

مرکز-خرید-گالریا-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql