مرکز خرید دوتا پلازا بالی

مرکز خرید دوتا پلازا بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Duta Plaza Bali

مرکز خرید دوتا پلازا از بزرگترین مراکز تجاری مدرن در بالی است که در سال 1989 میلادی افتتاح شد و به اولین فروشگاه گروهی ماتاهاری ، که یک زنجیره خرده فروشی اندونزی از برچسب های مد با کیفیت ، محصولات زیبایی و وسایل خانگی تبدیل شده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

مرکز-خرید-دوتا-پلازا-بالی-اندونزی

مردم محلی اندونزی  اکثراً این مرکز خرید را به عنوان  « ماتاهاری دوتا پلازا »  میشناسند و بیشتر هم افراد بومی از این مرکز، خرید می کنند. مرکز خرید دوتا پلازا از چهار طبقه ساخته شده که در خیابان اصلی دناپاسار Jalan Dewi Sartika و Jalan Sudirman واقع شده است و تنها ساختمان تجاری در مرکز دنپاسار می باشد که یک پارکینگ هم در پشت بام ساختمان دارد.

در این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه اصلی ، مجموعه های تجاری خاصی مانند کتابخانه Gramedia، باشگاه بدنسازی ، عطر فروشی و فروشگاه های کیف و کفش ، اسباب بازی و ... را در خود جای داده است که مسافران تور بالی را به سوی خود جذب می کند و به یک جاذبه های گردشگری بالی در بالی می باشد.

در مرکز خرید دوتا پلازا «Duta Plaza Bali  » قیمت اجناس نسبت به دیگر فروشگاه های موجود در منطقه دنپاسار گرانتر است اما ، اجناس با کیفیت و متنوعی ارائه می دهد.

مرکز-خرید-دوتا-پلازا-بالی


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql