مرکز خرید لیپو مال بالی

مرکز خرید لیپو مال بالی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 مرداد ، 1397

Lippo Mall Kuta Bali

مرکز خرید لیپو مال « Lippo Mall Kuta » در منطقه کوتا جزیره بالی در کشور اندونزی واقع شده است که مسافران تور بالی می توانند  یک فضای بزرگ ، با تهویه مطبوع را برای خرید تجربه کنند و همچنین از گرمای روز در انتهای جنوبی ترین ساحل رفت و آمد ساحل بالی فرار کنند. این مرکز خرید شامل سه طبقه می باشد که فروشگاه های بزرگ متعدد و خرده فروشی با مارک های اندونزی و جهانی را می توانید در مشاهده کنید. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا بیشتر با این مرکز خرید آشنا شویم.

درون مرکز لیپو مال « Lippo Mall Kuta » می توانید انواع و اقسام مدهای روز دنیا را، متناسب با سبک زندگی های متفاوت، مارک های سرگرمی و ... موجود است و در بین مرکز خریدهای موجود در بالی، نزدیکترین به  فرودگاه بین المللی نگوهر رئی می باشد که در خیابان اصلی جالان کرتیکا پلازا کوتا واقع شده است که می توانید با قدم زدن از هتل هایی که در مرکز توریستی کوتا قرار دارند دیدن کنید و لذت ببرید. 

مرکز خرید لیپو مال « Lippo Mall Kuta » با اینکه در سال 2014 افتتاح شده است به یکی از جاذبه های گردشگری بالی تبدیل شده است  که در آخر هفته ها می توانید مردمان بومی و توریستها را کنار هم مشاهده کنید. در فضای بیرونی محوطه لیپو مال، رستوران ها و دکه های غذاهای خیابانی وجود دارد.

در فروشگاه لیپو مال « Lippo Mall Kuta » می توانید انواع صنایع دستی بالی را پیدا کنید و به عنوان سوغات خریداری کنید و همچنین انواع اجناس  مردانه، زنانه، بچه گانه، لوازم ورزشی، جواهرات و ساعت، لوازم خانگی، فروشگاه های تلفن همراه و وسایل الکترونیکی و .... را این مرکز خرید موجود است.

مرکز-خرید-لیپو-مال-بالی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql