منطقه سبرنگ پرای پنانگ

منطقه سبرنگ پرای پنانگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 29 تیر ، 1398

سبرنگ پرای | Seberang Perai

ایالت کوچک پنانگ به دلیل دارا بودن سواحل صاف و آفتابی بین گردشگران تور مالزی محبوبیت فراوانی دارد. در این ایالت زیبا مناطق متعددی وجود دارد که هر کدام با وجود جاذبه و تفریحات مختلف، بین گردشگران شناخته شده هستند. سبرنگ پرای، یکی از این مناطق دیدنی است.

بوکیت مرتاجام، سبرنگ جایا، سونگای پویو، پرای و کپالا باتاس از محله های این منطقه هستند. سبرنگ پرای، بوسیله ی پل پنانگ، و کشتی های مختلف به ایالت پنانگ می رسد. این منطقه طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده بطوریکه تعداد زیادی بخش تجاری و بازرگانی در آن به چشم می خورد. در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران در حال گرایش به سمت این منطقه هستند زیرا معتقدند در سال های آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

یکی از جاذبه های مهم سبرنگ پرای، شهر باتر ورس است، جایی که اکثر فعالیت ها انجام می گیرد. جاذبه های خاصی در باتر ورس شامل، پارک پرندگان پنانگ است که بیش از 300 گونه ی متفاوت از پرندگان که از سراسر جنوب شرقی آسیا هستند را در خود جای داده است. جاذبه های دیدنی مالزی تعداد بیشماری دارند، منطقه سبرنگ پرای نیز یکی از دیدنی های مشهور مالزی به شمار می رود و به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً از این منطقه در سفرتان دیدن نمایید.

منطقه سبرنگ پرای پنانگمنطقه سبرنگ پرای پنانگ
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql