جزیره پالائو پایانگ بانتینگ لنکاوی

جزیره پالائو پایانگ بانتینگ لنکاوی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 تیر ، 1398

جزیره پالائو پایانگ بانتینگ | Pulau Payung Banting Island

جزیره پالائو پایانگ بانتینگ دومین جزیره بزرگ خالی از سکنه در لنکاوی است که با فاصله 15 دقیقه ای با قایق از Kaah jetty  واقع شده است. نام این جزیره به معنای جزیره دوشیزه باردار می باشد که از مکان های توریستی لنکاوی به شمار می آید، در ادامه برای آشنایی بیشتر با این جزیره همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

مردم محلی بر این باورند که زنان بعد از شنا در دریاچه واقع در جزیره، باردار می شوند .زمانیکه به Jetty  برسید از طریق پیاده روی از میان جنگل های متراکم به دریاچه می رسید که این دریاچه آب شیرین در نزدیکی خود فروشگاه هایی دارد که انواع نوشیدنی و خوراکی و سوغاتی را می فروشند و قایق پدالی و جلیقه نجات اجاره می دهند که البته میانگین عمق دریاچه حدود 10 متر است و این جلیقه های نجات برای کودکان و افراد تازه کار است. علاقمندان به طبیعت می توانند با پیاده روی در جنگل ساعات لذت بخشی برای خود فراهم کنند، جایی که می توانند غارهای آهکی و حیات وحش منحصر به فرد، شاه ماهی، بزمجه و میمون ها را ببینند.

خانه هزاران خفاش غاری که آنرا Gua Langsir  می نامند جایی است که برای کوهنوردان حتما ارزش ماجراجویی را دارد زیرا روی غار شیب سختی دارد. Pulau Payung Bantin  در تمام تورهای لنکاوی است اما مسافران ماجراجو می توانند با تور خصوصی و با جت اسکی به این جزیره بروند و اگر می خواهند بیشتر از 4 ساعت آنجا باشند.

جزیره پالائو پایانگ بانتینگ لنکاوی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql