میدان جامع الفنا مراکش

میدان جامع الفنا مراکش

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 مرداد ، 1397

Jemaa el-Fnaa Square Marrakesh

مراکش یکی از مهمترین شهر های گردشگری کشور مراکش (مغرب) می باشد که در تورهای مراکش یکی از مقاصد اصلی گردشگران است. از جاذبه های توریستی این شهر می توان میدان جامع الفنا را نام برد که قلب تپنده این شهر محسوب می شود و بیشتر گردشگران، بازدید از این بازار روباز را در برنامه سفر خود می گنجایند. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با این بازار سنتی بیشتر آشنا شوید.

اگر در تور مراکش خود به دنبال آشنایی هر چه بیشتر با مردم محلی، زندگی روزمره و فرهنگ مردم هستید، میدان جامع الفنا بهترین گزینه می باشد. در این میدان شما می توانید انواع سرگرمی ها را پیدا کنید. فرقی ندارد در چه زمانی از شبانه روز به این میدان می روید. در هر زمانی می توانید از انواع نمایش های خیابانی لذت ببرید. در روز می توانید به دکه های مخصوص بروید و طرح حنای زیبایی بزنید و یا به تماشای نمایش افسونگران مار مشغول شوید و یا سری به فالگیرهای کنار دکه ها بزنید. در هنگام شب نیز دکه ها شلوغ تر می شوند و نوازندگان خیابانی، هر یک سعی می کنند تا بازدید کنندگان بیشتری را به خود جذب کنند. در قسمت هایی از بازار نیز می توانید میمون بازها را همراه با میمون های بازیگوش خود ببینید که مشغول اجرای نمایش می باشند.

میدان-جامع-الفنا-مراکش-مراکش

یکی از بخش های هیجان انگیز میدان جامع الفنا، دکه های غذاهای خیابانی می باشد. اگر می خواهید انواع غذاهای محلی، کباب ها و سالادهای خوشمزه مراکشی را تجربه کنید بازدید از این جاذبه ی گردشگری را از دست ندهید. تجربه غذا خوردن در این میدان گران نخواهد بود ولی آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند بیشتر به سمت مغازه هایی بروید که افراد محلی در آن ها غذا می خورند. از دیگر گزینه های خوراکی در این میدان می توان به کافه ها و آب پرتغال فروشی ها اشاره کرد که در جایجای میدان پیدا می شوند. میدان جامع الفنا در واقع در کنار بازار اصلی شهر مراکش قرار گرفته است که از کوچه های پیچ در پیچ و مغازه های کوچک تشکیل شده است. در این بازار می توانید انواع  محصولات مختلفی مانند جواهرات، آثار فلزی یا چرمی را پیدا کنید.

میدان-جامع-الفنا-مراکش


6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql