بازارهای کوش آداسی

بازارهای کوش آداسی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 تیر ، 1397

در سال های اخیر سفر به کشور ترکیه و شهرهای مختلف آن نزد ایرانیان بسیار محبوب شده است. یکی از این شهرها که به دلیل دارا بودن سواحل و طبیعت زیبا بین گردشگران محبوب می باشد، شهر کوش آداسی است. کوش آداسی یا همان جزیره پرنده بغیر از طبیعت زیبا، دارای بازارها و مراکز خرید متعددی نیز می باشد که همین امر سبب شده تا بتواند تبدیل به مقصدی مهم برای سفر شود. در ادامه آرزوی آسمان آبی قصد دارد شما را با بازارهای شهر کوش آداسی بیشتر آشنا کند تا قبل از سفر به این شهر زیبا تا حدودی با آنها آشنا شوید.

 

بازارچه های محلی کوش آداسی

از مهمترین بازارهای هر شهر می توان به بازارچه های محلی اشاره کرد که در آنها علاوه بر خرید، می توانید با فرهنگ و سبک زندگی مردم آن منطقه نیز آشنا شوید. در این بازارچه ها اغلب فروشنده ها قیمت های بالاتری را به توریست ها می دهند که شما باید با آنها چانه بزنید تا بتوانید کالا را با قیمت واقعی آن خریداری کنید. این بازارچه ها اغلب بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند و در روزهای مختلف، در مناطق مختلف برگزار می شوند. اجناس تقلبی نیز در این بازارها به وفور به چشم می خورند که با قیمت های باورنکردنی به فروش می روند. 

بازارچه-محلی-کوش-آداسی

بازار بزرگ کوش آداسی

بازار قدیمی کوش آداسی اگرچه شبیه به خیلی از بازارهای ترکیه نیست، اما برای خرید می تواند گزینه خوبی باشد. در این بازارهای تعداد زیادی مغازه کوچک در محیطی کوچک کنار هم قرار گرفته اند که فضای مناسبی را برای خرید فراهم آورده اند. در روزهای تابستان و زمان هایی که شهر میزبان توریست های بسیاری است، قیمت اجناس در این بازار افزایش می یابد.

بازار-بزرگ-کوش-آداسی

مغازه های کوش آداسی

برای تجربه لذت خرید در شهر کوش آداسی حتما لازم نیست تا به مراکز خرید لوکس و یا بازارهای شلوغ بروید. در کوچه و خیابان های شهر نیز می توانید از مغازه ها و فروشگاه های مختلف اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید. این فروشگاه ها بهترین گزینه برای خرید سوغاتی، صنایع دستی و محصولات چرمی می باشند.

مغازه-کوش-آداسی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql