رستوران پیترز پلیس بدروم

رستوران پیترز پلیس بدروم

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 مهر ، 1397

Peters Place Restaurant Bodrum
در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه، شهر بدروم قرار دارد که در بین مسافران تور ترکیه طرفداران زیادی دارد. شهر بدروم با مکان های دیدنی که دارد در کنار سواحل آن غذاخوری و اقامتگاه های متعددی ساخته شده است که  بسیار تمیز و منظم می باشند و از همین جهت محبوبیت خاصی پیدا کرده است. رستوران های زیادی در اطراف سواحل بدروم قرار دارد که یکی از آنها به نام رستوران پیترز پلیس (Peters Place) می باشد، برای آشنایی بیشتر با این رستوران همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.
رستوران پیترز پلیس بدروم، به گونه ای ساخته شده که صندلی هایی در فضای باز رستوران دارد و یکی از علت های مشهور شدن و محبوبیت آن در بین مسافران تور بدروم شده است. اکثر مشتری های این رستوران افراد بومی می باشند و توریستهای خارجی به ندرت از وجود چنین رستورانی آگاه هستند.
رستوران پیترز پلیس (Peters Place) بیشتر یک مکانی دنج است و چون نوشیدنی های متنوع را سرو می کند اگر افراد حاضر در آن حتی تمایلی به خوردن غذا ندارند می توانند تنها با یک نوشیدنی در آن لذت ببرند که برای زوج های جوان یک انتخاب خوب می باشد. با رفتن به رستوران پیترز پلیس (Peters Place) شهر بدروم می توانید با آداب و رسوم های آنها آشنا شوید و یک وعده غذایی کاملا سنتی را امتحان کنید، از همین رو پیشنهاد می شود اگر دنبال چشیدن طعم غذاهای ناب هستید، در زمان سفر به بدروم سری هم به این رستوران بزنید. 

رستوران-پیترز-پلیس-بدرومرستوران-پیترز-پلیس-بدروم-ترکیه

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql