ساختمان کازامیلا

ساختمان کازامیلا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 مهر ، 1397

Casa Milà Barcelona

یکی از شگفت انگیزترین و مشهورترین بناهایی را که می توانید در شهر بارسلونا مشاهده کنید ساختمان کازا میلا می باشد که به معنی خانه میلای می باشد و در کشور اسپانیا به اسم "لاپدررا" نیز مشهور است که سالانه مورد بازدید تعدادی بیشماری از توریستها و مسافران تور اسپانیا قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بنای شگفت انگیز در کنار آژانس مسافرتی و خدماتی آرزوی آسمان آبی باشید.

ساختمان-کازامیلا

ساختمان کازا میلا در مرکز منطقه ‏Eixample‏ شهر بارسلونا قرار دارد که به شکل عجیب و غیر معمول بنا شده است به یک جاذبه توریستی بارسلون تبدیل گشته است.  طراحی کازمیلا به دست شخصی به اسم  آنتونی گائودی  انجام گرفته است که فردی هنرمند و از معماران معروف مشهور این شهر می باشد. ساختمان کازا میلا  برای یک زوج ثروتمند به اسم رزر ‏سگیمون و پیر میلا  در فاصله سالهای 1905 و 1910 میلادی ساخته شد.

ساختمان کازا میلا شهر بارسلونا دارای بالکن های آهنی ، انحناهای عجیب و غیرقابل تصور و معماری غیرعادی متفاوت می باشد.  مسافران تور اسپانیا زمانی  که این ‏ساختمان را مشاهده می کنند به دلیل ظرافت خاصی و شکل منحنی که دارد هیچ خط صاف و یا شکسته ای  را نمی بینند.

از جمله عجایب ساختمان کازا میلا پشت بام خاص آن است که دارای دودکش های سورئال و شگفت انگیزی  ‏می باشد که به اسم " رزمندگان " مشهور است. راه پلکان و سوراخ هایی که در راستای تهویه فضا بر روی دیوارهای این بنا قرار دارد، سبب شده تا این اثر اسرارآمیزتر به نظر برسد. ‏ گردشگران و مسافران تور بارسلون می توانند به تراس پشت بام بروند و از بالا شاهد طراحی خارق العاده  گائودی باشند و توان چشم اندازی زیبایی را  از شهر را تجربه کنند. 

یکی دیگر از نکات قابل ذکر  ساختمان کازا میلا اتاق زیر شیروانی آن می باشد که به مرکزی برای بیان زندگی و کار گائودی ‏می باشد. آپارتمان لا پدررا   بیانگر جامعه بورژوا درشهر  بارسلون در ابتدای  قرن 20 میلادی است که به شکلی ‏ زندگی می کردند.

ساختمان-کازامیلا-بارسلون

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql