موزه هنر تفلیس

موزه هنر تفلیس

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 مهر ، 1397

Art Museum Tbilisi

تفلیس، پایتخت کشور گرجستان، شهر با قدمت زیادی است که این روزها توجه خیلی از گردشگران را بخ خود جلب کرده است. در این شهر جاذبه های توریستی فراوانی دارد که خیلی از آنها مربوط به قرون وسطی می باشد. افرادی که طرفدار آثار هنری هستند، می تواند در هنگام سفر خود به این شهر سری به گالری ملی هنر بزنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

 موزه هنر، در خیابان یازدهم بلوار روستاولی شهر تفلیس قرار دارد، این موزه در کنار کلیسای کاشوتی واقع شده است که محل برگزاری نمایشگاه دائمی شاهکارهای برجسته‌ ترین هنرمندان گرجی، مانند النه آخولدیانی، داویت کاکابادزه و لادو گودیاشویلی می باشد.

اطراف موزه هنر رستوران‌ ها و غذاخوری‌ های فراوانی قرار دارند که برای نمونه میتوان به برگر هاوس (Burger House)، کابرنت (Cabernet)، رستوران تاور (Restaurant Tower) اشاره کرد، که همگی از رستوران های شناخته شده در تفلیس است. افرادی که مایل هستند غذای ایرانی کیل کنند می توانند به رستوران هزار و یک شب و همچنین آکواپاب بروید که هر دو  آنها از موزه هنر ملی گرجستان با 10 دقیقه پیاده روی به راحتی در دسترس خواهند بود.  در مسیر رفتن به رستوران میدان آزادی (Freedom Square) را می‌بینید که مجسمه جرجیس در آن قرار دارد. جرجیس یکی از پیامبران پس از حضرت عیسی است.

موزه-هنر-تفلیس
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql