مرکز خرید مارِماگنوم بارسلونا

مرکز خرید مارِماگنوم بارسلونا

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 دی ، 1397

Maremagnum Mall Barcelona

بارسلونا ، یکی از شهر زیبای زیبا کشور اسپانیا است که در طی سال میزبان بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به تور اسپانیا است. این شهر یکی از مقصد‌های خریدهای مهم است که از گران ترین آنها نیز می باشد. در شهر بارسلونا فروشگاه های شیک و مجلل با اجناس با برندهای معروف بسیاری وجود دارد. مراکز خرید بسیاری در این شهر وجود دارد که در این بخش آژانس آرزوی آسمان آبی سفر قصد دارد به معرفی یکی از آنها به نام « مارِماگنوم» بپردازد ، پس ما را دنبال کنید.

مارِماگنوم، مرکز خرید بزرگی است که به سبک آمریکایی ساخته شده است که بر روی یک اسکله قدیمی قرار دارد. در این مجموعه تعداد زیادی فروشگاه و مغازه لباس فروشی ، رستوران ، کافه، سینما و همچنین مراکز تفریحی وجود دارد که مسافران تور بارسلونا می توانند علاوه بر ساعاتی را که برای تهیه کالای مورد نیاز خود صرف می کنند ، لذت نیز ببرند.  در مرکز خرید مارِماگنوم بارسلونا، مغازه های پوشاک زنانه با برند مانگو و بوتیک بزرگ «دِزیگوئال»  وجود دارند که بسیار معروف هستند و از برندهای محبوب می باشند.

در این مجموعه سایر برندهای اروپایی از جمله اچ‌اند‌ام، دیزل، لاکوست، برشکا و فلورمار و ... نیز شعبه دارند. همچنین بر روی سقف مرکز خرید مارِماگنوم  یک زمین گلف وجود دارد که به مسافران تور اسپانیا پیشنهاد می شود حتما از آن دیدن کنند. یکی از فروشگاه‌های رسمی باشگاه بارسلونا هم در طبقه صفر مارِماگنوم  موجود است که برای علاقه مندان به فوتبال بسیار پرهیجان می باشد.  مارماگنوم تنها مرکز خرید بارسلونا‌ست که یکشنبه‌ها هم باز است.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql