یونیورسال استودیو سنگاپور

یونیورسال استودیو سنگاپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 03 اسفند ، 1398

یونیورسال استودیو سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای مدرن آسیا است که در سال های اخیر به یکی از مقاصد توریستی تبدیل شده است. سنگاپور که در لغت به معنای شهر شیر است دارای یک پارک موضوعی با 22 بازی هیجان انگیز است که می تواند لحظات خوشی را در سفر به سنگاپور برای گردشگران و مسافرانی که به سنگاپور سفر می کنند رقم بزند. در این مطلب از مجله گردشگری، آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را بیشتر با این پارک موضوعی جذاب آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

در سفر به تور کوالالامپور سنگاپور و رفتن به یونیورسال استودیو سنگاپور می توانید لحظاتی ناب را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در این شهر بازی جذاب می توانید شخصیت های کارتونی مورد علاقه تان را ببینید و یا حتی با آنها عکسی یادگاری بیندازید! بازی های هیجان انگیز و امکانات رفاهی موجود در این پارک موضوعی، آن را به یکی از مقاصد محبوب نزد مسافران سنگاپور بدل کرده است. بازی های این شهربازی بر پایه فیلم و شخصیت های مشهور سینمایی به 7 بخش هالیوود، نیویورک، شهر علمی تخیلی، مصر باستان، دنیای گمشده، شهر خیلی خیلی دور و جزیره ماداگاسکار تقسیم شده اند. 

یونیورسال-استودیو-سنگاپور
یکی از نکات جذاب در سفر به این پارک این است که به هر بخشی که قدم می گذارید وارد دنیایی متفاوت با بازی و فروشگاه های متنوع می شوید. در هرکدام از این بخش ها علاوه بر شخصیت ها و سرگرمی های متفاوت، می توانید از کنسرت هایی که در گوشه و کنار برگزار می شود نیز لذت ببرید. یکی از هیجان انگیزترین بازیهای یونیورسال استودیو، بلندترین ترن هوایی دوقلو در جهان است که بر اساس سریال تخیلی ناوبر فضایی گالاکتیا ساخته شده است. در این مجموعه تفریحی حدود 20 رستوران با سرو غذاهای متنوع و بیش از 20 فروشگاه و مغازه وجود دارد. در ادامه برخی از بازیهای هیجان انگیز این مجموعه تفریحی را به شما معرفی می کنیم. 

ترن هوایی دوقلو جنگ فضایی

با سوار شدن بر ترن هوایی دوقلو پارک یونیورسال استودیو سنگاپور می توانید یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین تفریحات دنیا را تجربه کنید. برای استفاده از این ترن با سرعت ماورایی اش باید حتما قدتان بیشتر از 125 سانتیمتر باشد و دیگر فاکتورهای وزنی و حجمی را نیز داشته باشید. این ترن هوایی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری سنگاپور محسوب می شود.

ترن-هوایی-دوقلو-جنگ-فضایی

نبرد نهایی ۳ بعدی

نبرد نهایی 3 بعدی یکی دیگر از بازیهای هیجان انگیز پارک موضوعی یونیورسال استودیو سنگاپور است که برای استفاده از آن باید حتما قدتان بالاتر از 102 سانتیمتر باشد و کودکان برای انجام این بازی حتما باید به همراه بزرگتر خود باشند. در این بازی هیجان انگیز شما در میان شهر می گردید، از تونل ها عبور کرده و از پشت بامی به پشت بام دیگر می پرید.

جالب است بدانید که در یونیورسال استودیو بخش هایی از سرزمین مصر باستان برای ماجراجویی طراحی شده که شاید دیدن آن در مصر آرزوی هر فردی باشد که در این شهر بازی تا حدودی تحقق یافته است. علاوه بر گردش در تاریخ هزار ساله مصر شما می توانید به دنیای گمشده بروید و از رویارویی با دایناسورهایی که میلیون ها سال پیش زندگی می کردند لذت ببرید و در دنیای ژوراسیک غرق در ماجراجویی شوید. در بخشی دیگر به نام شهر خیلی خیلی دور می توانید همراه با پری قصه ها به بازدید از خانه شرک بروید و یا در جزیره ماداگاسکار و درون جنگل های سرسبز و زیبا همراه با الکس و ملمن و مارتی و گلوریا تجربه هایی بینظیر را داشته باشید.

نبرد-نهایی-۳-بعدی

پارک یونیورسال استودیو سنگاپور که در منطقه سنتوسا قرار گرفته به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس ها، خطوط ریلی ام آر تی و تاکسی قابل دسترس است. ساعت بازدید از این پارک موضوعی از 10 صبح تا 8 شب می باشد و برای ورود به آن باید نکاتی از جمله همراه نداشتن ابزار آلات، مواد شیمیایی، هر نوع سلاح گرم و سرد، هر گونه ابزار آتش زنه، چاقو و ابزارهای تیز، بادکنک و غذا و نوشیدنی را رعایت کنید. 

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql