افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پره دنیا در چین

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پره دنیا در چین

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 بهمن ، 1397

افتتاح بزرگترین چرخ و فلک بدون پره دنیا در چین

چرخ فلک "چشم لندن" سال ها شهرتی جهانی داشت، اما به تازگی چرخ و فلکی در چین ساخته شده که حدود 10 متر از چشم لندن بزرگتر می باشد. چرخ و فلک "چشم بوهای" Bohai Eye که حدود 17.4 میلیون یورو هزینه در برداشته در شهر ویفانگ کشور چین افتتاح شده است. در ادامه مطلب آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی شما را بیشتر با این چرخ و فلک غول پیکر آشنا می کند.

چرخ و فلک چشم بوهای که بزرگترین چرخ و فلک بدون پره در دنیا است، 36 کابین دارد که هرکدام ظرفیت 10 نفر را دارند. از نکات جالب در چشم بوهای، وجود اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه هوا و تلویزیون است که همین امکانات این چرخ و فلک را در تمام دنیا منحصر بفرد ساخته است. بزرگترین چرخ و فلک بدون پره در دنیا 145 متر ارتفاع دارد. هر یک دور چرخش با چشم بوهای چیزی حدود 30 دقیقه زمان می برد و در طی این چرخش، رودخانه بایلانگ را خواهید دید. نام بزرگترین چرخ و فلک بدون پره در دنیا از دریای بوهان که در شهر ویفانگ کشور چین قرار گرفته است، الهام گرفته شده است.

"چشم بوهای" بر روی پلی 540 متری بر روی رودخانه بایلانگ ساخته شده و اولین چرخ و فلک در دنیا با طراحی شبکه ای است. میله های فولادی سازنده این چرخ و فلک به "ستون فقرات اژدها" شهرت یافته اند و آرزوی آسمان آبی به شما پیشنهاد می کند که در سفر به تور چین حتما از این سازه بینظیر دیدن کنید. زمانی که در چرخ و فلک هستید می توانید در تلویزیون های موجود در کابین ها، مناظر اطراف و موقعیت کابین خود در هوا را ببینید و با استفاده از اینترنت رایگان درون کابین ها لحظات شاد خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql