سواحل عمومی دبی

سواحل عمومی دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 شهریور ، 1398

سواحل عمومی دبی

سواحل عمومی دبی Beach Public Dubai 

سواحل عمومی دبی مناطق مناسبی برای گردشگران می باشند. بیشتر سواحل دبی به هتل ها اختصاص داده شده، ولی سواحلی در این شهر وجود دارد، که برای عموم رایگان است. با ما در آژانس آرزوی آسمان آبی برای رزرو هتل در دبی همراه باشید. دبی شهر ساحلی خلیج فارس مکان مناسبی برای تعطیلات آرامش بخش در آفتاب، تفریحات آبی و ورزش های ساحلی در سواحل عمومی دبی می باشد.

ساحل لامر دبی La Mer Beach Dubai 

ساحل لامر دبی یک منطقه ساحلی عمومی است، که در منطقه یک جمیرا دبی قرار گرفته است. یک ساحل شنی که در کنار دریا امتداد دارد و مقصد خیره کننده ای برای گردشگران تور ویژه دبی می باشد. ساحل لامر دبی با نخلستان ها، پل های چوبی و نقاشی های زیادی با فضایی رنگارنگ تزیین شده است، که عاشقان به هنر را کاملا مجذوب و متحیر میکند. 

ساحل لامر دبی _ آسمان آبی

امکانات ساحل لامر دبی

امکانات ساحل لامر دبی موارد رفاهی که تمام سواحل در اختیارعموم قرار می دهند را شامل می شود. از امکانات ویژه این ساحل پیشرفته میتوان به 15 اثرهنری، زمین بازی بادی هاواهاوا، 85 غرفه خرید و رستوران و کافه اشاره کرد، که بعد از یک بازی یا شنا میتوانید درهوای گرم با سرو یک بستنی به دیدن منظره غروب خورشید بنگرید. همچنین یک آبشار و پارک آبی به نام لاگونا با موج های مصنوعی در ساحل لامر برای کودکان و خانواده ها در نظر گرفته شده است. 
نرخ قیمت ورودی ساحل لامر دبی: رایگان

ساحل دبی Dubai Beach

ساحل دبی یکی از بزرگترین سواحل عمومی دبی به شمارمی آید، که چشم انداز زیبایی به چرخ و فلک چشم دبی دارد. ساحل دبی ازامکانات رفاهی بسیاری برای تفریح و گشت و گذار و صرف غذا، در فضای باز برخوردار است، مانند: باشگاه ورزشی، 25 فروشگاه ،41 رستوران و کافه، اینترنت رایگان، محوطه بازی کودکان و قطاری که مسافران را در ساحل دبی می گرداند که همین امرسبب جذب گردشگران تور ارزان دبی به این مکان می شود. تعدادی شترعربی درساحل با پرداخت هزینه در اختیارعموم قرارمی گیرد، و برای علاقه مندان به عکاسی یک انتخاب مناسب می باشد. 
نرخ قیمت ورودی ساحل دبی: رایگان

ساحل الصفوح دبی Dubai  Al Sufouh Beach

ساحل الصفوح دبی که به ساحل بلک پالاس یا ساحل مخفی نیز مشهور است و در کنار مجمع الجزایر نخل جمیرا واقع شده است. این ساحل بکر به دلیل آرام و خلوت بودن همواره گردشگران تور ارزان دبی را که به دنبال پیاده روی در ساحل، پیک نیک های دو نفره، آب بازی در فضای کم عمق خلیج ، والیبال در ساحل، ریلکس کردن و لذت بردن از سکوت و چشم انداز ساحل هستند، را مجذوب خود می سازد. در ساحل عمومی الصفوح خبری از امکانات ساحلی مانند دوش و صندلی آفتاب، سرویس بهداشتی، رستوران نیست. ولی می توانید تعداد زیادی عکس با منظره ی زیبای ساحل و برج العرب بیاندازید.
نرخ قیمت ورودی ساحل الصفوح دبی: رایگان

ساحل الصفوح دبی _ آسمان آبی

ساحل سان ست دبی Sunset Beach Dubai

ساحل سان ست دبی بهترین منظره از برج العرب را در کنار ساحل هتل جمیرا دارد. به دلیل نزدیکی به پارک ام سقیم این ساحل با نام ساحل ام سقیم نیز شناخته می شود. این ساحل شنی عمومی برای پیاده روی ، دویدن، صرف صبحانه و یا فقط تماشای غروب خورشید برای گردشگران تور لحظه آخری دبی انتخاب مناسبی است. یکی از جذابیت های ساحل سان ست دبی برج های هوشمندی  است که با انرژی باد و خورشید کار میکند، که میتواند کل ساحل را در شب روشن کند، و شنا در آب های خلیج فارس را در تاریکی هوا امکان پذیر میکند.همانطور که از نام سان ست مشخص است، این ساحل محل زیبا غروب آفتاب و بسیار مناسب برای گرفتن عکس های رمانتیک است.   
امکانات رفاهی ساحل سان ست دبی
امکانات رفاهی ساحل سانست دبی شامل : حمام، اتاق های تعویض لباس، خدمات اینترنت رایگان، غریق نجات، رستوران و زمین بازی کودکان می باشد. از نزدیکترین جاذبه های گردشگری دبی به این ساحل میتوانیم، از پارک آبی وایل وادی نام ببریم. 
نرخ قیمت ورودی ساحل سان ست دبی: رایگان

ساحل سان ست دبی _ آسمان آبی

ساحل عمومی جمیرا دبی JBR Open Beach Dubai

ساحل عمومی جمیرا دبی به دلیل محبوبیت بین گردشگران روسی ، به عنوان راشن بیچ تیز شناخته می شود. این ساحل که با ماسه های سفید پوشیده شده، مکان تفریحی بسیاری از خانواده های توریست های تور دبی می باشد. ساحل عمومی جمیرا دبی مانند ساحل سانست دارای برج های هوشمند برای نورپردازی در شب می باشد، که شنا در هنگام شب را ممکن می سازد. در مجموع این ساحل  برای پیاده روی، بازی های آبی، بازی های ساحلی ، شنا بسیار مناسب است. البته در اواخر هفته ساحل راشن بیچ از روزهای عادی شلوغ تراست. نزدیکترین جاذبه دیدنی دبی به ساحل عمومی جمیرا مرکز خرید پالم استریپ دبی می باشد. 

امکانات ساحل عمومی جمیرا دبی

دوش و حمام، سرویس بهداشتی، فروشگاه های 24 ساعته، جت اسکی، دوچرخه، کتابخانه، میز و صندلی، غریق نجات
نرخ قیمت ورودی ساحل عمومی جمیرا دبی: رایگان

ساحل عمومی جمیرا دبی _ آسمان آبی

ساحل  السیف دبی Al Seef Beach Dubai 

ساحل السیف دبی با فاصله 15 دقیقه ای فرودگاه بین المللی دبی در محله الفهید واقع شده است. ساحل عمومی السیف در چند دهه سابق که شهر دبی به شکل مدرن امروزه در نیامده بود، محل جمع شدن صیادان و غواصان و ماهیگیران بوده است. در ساحل السیف دبی که منطقه سنتی دبی و محل اتصال دبی قدیم و دبی مدرن است، کشتی ها و قایق های قدیمی مانند: قایق عبره به چشم می خورد. 
نرخ قیمت ورودی ساحل السیف دبی دبی: رایگان

ساحل الصیف دبی _ آسمان آبی

ساحل کایت دبی Kite Beach Dubai

ساحل کایت دبی یا ساحل ولینگانک دبی از جمله سواحل عمومی دبی است که مورد توجه گردشگران تور ویژه دبی می باشد، که عاشق تفریحات آبی هستند.ساحل کایت دبی فاصله کمی با برج العرب دبی دارد.در این ساحل تمام تفریحات آبی انجام میشود و یک فروشگاه تجهیزات تفریخات ابی نیز به همین منظور در ساحل لحاظ شده است.

امکانات ساحل کایت دبی

زمین بازی اسکیت، فضای والیبال و بسکتبال و تنیس، کیوسک کتاب ساحلی دبی، حمام، سرویس بهداشتی، موج سواری،فروشگاه تجهیزات تفریحات آبی، زمین بازی کودکان، رستوران و کافه، حمام آفتاب
نرخ قیمت ورودی ساحل کایت دبی: رایگان

ساحل جبل علی دبی Jebel Ali Beach Dubai

ساحل جبل علی دبی به در نزدیکی هتل جبل علی بیچ ریزورت قرار گرفته است. طول این ساحل عمومی به 15 کیلومتر میرسد،
ساحلی تمیز و طبیعی با شن های نرم و آب شفاف مناسب گردشگران در قالب تور لحظه آخری دبی میباشد. د راواخر هفته توریست های اروپایی و روسی را درساحل جبل علی دبی خواهید دید. این ساحل نزدیک به جاذبه های دیدنی دبی مانند: برج العرب دبی و بندرگاه دبی که یک مکان تاریخی محسوب می شود، قرار گرفته است.همچنین برای رفاه بیشترتعداد زیادی هتل و رستوران و کافی شاپ دردسترس ساحل جبل علی دبی می باشد.

امکانات ساحل جبل علی دبی

باربیکیو، شنا، موج سواری ، فضای کمپ، ورزش های آبی، رختکن، سرویس بهداشتی
نرخ قیمت ورودی ساحل جبل علی دبی: رایگان

ساحل جبل علی دبی _ آسمان آبی

ساحل فور بای فور 4*4 Beach Dubai 

ساحل فور بای فور، ساحلی عمومی درنزدیکی پارک ساحلی جمیرا قرارگرفته است.این ساحل هیچگونه امکانات رفاهی ندارد و مکان مناسبی برای گردشگران تور ارزان دبی است که به یوگای ساحلی و کمپ علاقه مند هستند. بیایید یک شب رویایی در کنار خلیج فارس با نور مهتاب را درساحل فور بای فوردبی تجربه کنید. پس از استراحت و آب تنی در ساحل می توانید، به برج خلیفه دبی و آب نمای دبی سری بزنید. 
نرخ قیمت ورودی ساحل فور بای فور دبی: رایگان

ساحل برستی دبی Barasti Beach Dubai

ساحل برستی دبی ساحلی عمومی  در منطقه پیاده روی دبی مارینا می باشد. ورود غذا و نوشیدنی به این ساحل ممنوع است. در ساحل برستی می توانید روز خود را با موسیقی و غذاهای خوشمزه سپری کنید و تا شب به رقص و پایکوبی بپردازید. این ساحل یکی از محبوب ترین مناطق دبی برای گردشگران تور ارزان دبی محسوب می شود. 
نرخ قیمت ورودی ساحل برستی دبی: رایگان

ساحل برستی دبی _ آسمان آبی

ساحل مرکاتو دبی Mercato Beach Dubai

ساحل مرکاتو دبی ساحلی عمومی کوچک و ساکت در خط ساحلی جمیرا پنهان شده است. از آن جایی که این ساحل بکر و ناشناخته است، میتواند مورد توجه گردشگران تور ویژه دبی قرارگیرد. شاید در ساحل مرکاتو امکانات زیادی در دسترس نباشد، اما میتوانید در آن  آزادانه شنا کنید، به پیک نیک بروید، پیاده روی کنید ، بدوید، ریلکس کنید و آفتاب بگیرید. بعد از گشت و گذار در ساحل مرکاتو می توانید، برای صرف غذا به مرکز خرید مرکاتو یا کافه تریا آللاژا درهمان نزدیکی بروید.  
نرخ قیمت ورودی ساحل مرکاتو دبی: رایگان

ساحل مرکاتو دبی _ آسمان آبی

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql