آشنایی با انواع نان در کشورهای مختلف

آشنایی با انواع نان در کشورهای مختلف

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

آشنایی با انواع نان در کشورهای مختلف

نان یکی از غذاهای محبوب کشورهای مختلف است که حتی به تنها می تواند یک غذای کامل باشد. سبک و شیوه پخت نان در سرتاسر جهان متفاوت است که هر کدام با نام های مختلفی معرفی می شوند. در جهان روش پخت نان، بستگی به فرهنگ و سنت های باستانی آن کشور دارد. آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با انواع نان در جهان بیشتر آشنا می کند.

نان آلمانی

متنوع ترین نان های دنیا متعلق به کشور آلمان است که تقریباً به 500 نوع می رسد. نانوایی های موجود در آلمان نیز بسیار زیاد می باشند به طور مثال بیش از 16 هزار نانوایی محلی در آلمان وجود دارد که تنوع نان های پخته شده توسط آنها به هزار نوع رسیده است. آلمانی ها عاشق نان هستند و طبیعیست که بزرگ ترین مصرف کننده نان در جهان به حساب می آیند.

آلمانAsemanabi

نان مکزیکی

در مکزیک نان های مختلفی وجود دارد که بعضی از آن ها با نام پن معروف است و بعضی که با آرد ذرت درست می شوند را تورتیلا  می گویند که غذاهای گوشتی را داخل این نان ها می گذارند که طعم بی نظیری دارد. یکی از غذاهای معروف مکزیکی ها همین گوشت پیچ ها می باشد.

مکزیکAsemanabi

نان های روسیه و فنلاند

نان هایی که این دو کشور مصرف می کنند با چاودار و خمیر ترش درست می شود که نان تیره ای را ایجاد می کند که البته نان چاودار با رنگ روشن هم با سایر غلات پخت می شود. نان سنتی چاودار فنلاند دایره ای شکل با یک حفره مرکزی می باشد. این نان ها که نسبت به نان گندم سفت تر هستند را می توان در زمان طولانی تری نگهداری کرد. 

روسیهAsemanabi

نان های اسکاتلندی

در اسکاتلند نان های ساده ای پخت می شود که ضخامت زیادی نسبت به نان های معمولی دارد. این نوع نان که روی آن را برشته می کنند، نسبت به نان هایی که در آمریکا و انگلیس مصرف می شود، مقداری سفت تر است. این نان ها محبوبیتی بین کشورهای دیگر ندارد و مختص به خود اسکاتلندی ها می باشد.

اسکاتلندAsemanabi

نان فرانسوی

نان های فرانسه بسیار محبوب حتی برای سایر کشورها می باشد. به طور مثال نان باگت فرانسوی در کشور ما هم بسیار معروف است. علاوه بر آن نان برشته به شکل تست هم در این کشور یافت می شود چرا که فرانسوی ها علاقه مند به نان های خشک و برشته می باشند. نان در نانوایی های فرانسه روزی سه مرتبه پخت می شود که بعضی مواقع برای خوش طعمی، داخل نان ها گردو میریزند.

فرانسهAsemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql