ایده آل ترین هتل های جنگلی شمال

ایده آل ترین هتل های جنگلی شمال

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

ایده آل ترین هتل های جنگلی شمال

گمان نمی کنم کسی در این کره خالی وجود داشته باشد که ذاتاً عاشق سرسبزی و طبیعت بکر جنگلی نباشد. خدا را شاکریم که ما هم در کشورمان از این طبیعت زیبا بهره زیادی برده ایم که اکثراً این جنگل ها و رودخانه ها در شمال ایران قرار دارند. وقتی در حال تماشای جنگل های سبز خطه شمال هستید حتماً می خواهید که در آنجا برای چند روز اقامت داشته باشید به طوری که از دیدن طبیعت نیز محروم نشوید. آژانس آرزوی آسمان آبی در این قسمت چند نمونه از بهترین هتل جنگلی شمال را به شما معرفی می کند.
هنگام سفر به شمال ایران مطمئناً مازندران را با آن همه جنگل های سبز، آبشار، رود و بارش های فراوان فراموش نمی کنید. به جرات می توان گفت در مازندران، بهترین هتل های جهان را می توانید بیابید. دو هتلی که در صدر این برتری قرار گرفته هتل سالار دره در ساری و هتل بام سبز تله کابین در رامسر می باشند.

ا-Asemanabi

هتل سالار دره

این هتل که در سال 1353 بنا شده در چنین دهه بعد یعنی سال 1388 به طور کامل بازسازی شد. علاقه مندان به طبیعت برای یک بار هم که شده در این هتل اقامت داشته و از زیبایی های زیاد این منطقه بهره برده اند.

هتل-سالار-دره-Asemanabi

هتل بام سبز تله کابین

این هتل در ارتفاع 700 متری قلعه ایل میلی قرار دارد و به دو بخش دهکده جنگلی و سوئیت های VIP تقسیم شده است. ساختمان هتل شامل 6 طبقه می باشد که ایستگاه تله کابین نیز در طبقه پنجم آن قرار دارد. با رفتن به این هتل تازه حس زندگی کردن به انسان دست می دهد.

هتل-بام-سبز-تله-کابینAsemanabi

هتل آپارتمان تنکا پارسه 

هتل آپارتمان تنکا پارسه در سه طبقه با تراس رو به جنگل در شهر تنکابن احداث شده است. این هتل جزو زیباترین هتل های شمال کشور با طراحی و ساختار چوبی، بتنی می باشد. جنگل چالدره که دارای بهترین پارک جنگلی ها می باشد فاصله زیادی با این هتل ندارد که این یک مزیت به حساب می آید.

هتل-آپارتمان-تنکا-پارسه-Asemanabi

مجتمع اقامتی چالدره 

این مجتمع که در شهر زیبای تنکابن قرار دارد، در سال 1385 احداث و سپس در سال 1394  جهت زیبا سازی و ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است. کلبه های چوبی و نمای جنگلی این مجتمع حال و هوای بسیار خوبی را به مسافران القا می کند.

مجتمع-اقامتی-چالدره-Asemanabi

اقامتگاه بوم گردی کلچال 

در روستای زیبای گاو پشته در تنکابن اقامتگاه بوم گردی جذابی به نام کلچال وجود دارد. این اقامتگاه به تازگی در سال 1395 افتتاح شده که می توان از آن به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های ایران نام برد که در میان کوه ها و جنگل ها قرار گرفته است. این روستا به حدی تمیز و خوش آب و هواست که بدن انسان با گرفتن اکسیژن تازه، عمری دوباره می گیرد.

اقامتگاه-بوم-گردی-کلچال-Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql