آشنایی با اقامتگاه های بوم گردی

آشنایی با اقامتگاه های بوم گردی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 تیر ، 1399

آشنایی با اقامتگاه های بوم گردی

در سال های اخیر رفته رفته گردشگران خارجی سعی بر این داشتند که بعد از دیدن جاذبه های گردشگری، برای اقامت، به جای هتل های تکراری به سراغ اقامتگاه هایی بروند که تقریبا بافت قدیمی همان منطقه را حفظ کردند. به همین منظور بسیاری از گردشگران قبل از سفر محلی که می خواهند در آن اقامت کنند را از بین اقامتگاه های بوم گردی، مد نظر قرار می دهند. در ادامه آژانس آرزوی آسمان آبی طریقه ساخت اقامتگاه بوم گردی را بیان می کند.

بوم-گردیAsemanabi

نحوه ساخت اقامتگاه های بوم گردی

در ابتدا، مسافران به جای هتل های شیک و گران، به دنبال مکان های بکر و باصفا هستند که شما باید این مورد را جهت تعیین مکان اقامتگاه در نظر بگیرید. بسیاری از افراد هستند که در روستاهای خوش آب و هوا با طبیعتی بکر زندگی می کنند که از این مورد نهایت استفاده را کرده و خانه های خود را می خواهند به عنوان اقامتگاه بوم گردی اجاره دهند. اما سوال اینجا پیش می آید که چگونه اقامتگاه بوم گردی بسازیم؟
در ابتدا لازم است دانش مکان یابی مناسب را بدست آورید که جای آرام و به دور از هیاهو ودغدغه را در نظر بگیرید. سپس بررسی باید کرد که جهت سند گرفتن اقامتگاه به مشکل نخورید. طبیعیت که زیبایی این نوع اقامتگاه ها به همگام بودنش با طبیعت و دور بودن از امکاناتی چون اینترنت و تلویزیون است که برای چند روز هم که شده خود را بتوانیم از قید و بند زندگی ماشینی دور نگه داریم. باید بدانید که سادگی این اقامتگاه ها نباید به طوری باشد که سبب ناراحتی و اذیت گردشگر شود و حتماً باید بهداشت و نظافت رعایت شود.اقامتگاه‌های بوم گردی مانند خیلی موارد دیگر، قابل درجه بندی هستند که به 1 و 2 و 3 تقسیم بندی می شوند. هزینه ساخت اقامتگاه بوم گردی، نسبت به ساخت یک هتل بسیار بصرفه است.

بوم-Asemanabi

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql