هتل های نزدیک به میدان تکسیم، استانبول

هتل های نزدیک به میدان تکسیم، استانبول

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

هتل های نزدیک به میدان تکسیم، استانبول

استانبول یکی از شهرهای بسیار معروف و دیدنی ترکیه می باشد. میدان تکسیم بدون شک از مهم ترین و شلوغ ترین محله های استانبول است که در قسمت جدید و اروپایی این شهر قرار دارد. جاذبه های گردشگری زیادی در نزدیکی این میدان مشهور وجود دارند که از جمله آن ها می توان به مسجد آبی استانبول، مسجد ایاصوفیه و ... اشاره کرد. گفتنیست بهترین رستوران ها و مراکز خرید استانبول هم در اطراف میدان تکسیم احداث شده اند که توریستان زیادی را به خود برای داشتن یک روز عالی جذب می کنند. این میدان دسترسی عالی به تمامی مناطق دیدنی، سیستم حمل و نقل و ... را دارد پس عاقلانه است که هتل اقامتی خود را در نزدیکی میدان تکسیم در نظر بگیرید. آژانس آرزوی آسمان آبی شما را با نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم استانبول بیشتر آشنا می کند. 

PSD-Asemanabiتکسیم

هتل مارمارا

هتل مارمارا از نظر کیفیت 5 ستاره به آن تعلق گرفته است که در شهر زیبای استانبول قرار دارد. این هتل احاطه خوبی به تمامی محله تکسیم و خیابان استقلال دارد به طوری که از بالای این هتل تمامی این مناطق را به راحتی مشاهده می کنید گویی که روی آن قرار گرفته اید. هتل مارمارا 288 اتاق و سوئیت دارد که همگی مملو از امکانات بی نظیر می باشند. از جمله این امکانات می توان به استخر سرپوشیده و سرباز، رستوران های متنوع، اینترنت پر سرعت رایگان، تلویزیون، حمام ترکی، کمد و میز کار، اتاق نگهداری کودک و ... اشاره کرد. 

PSD-Asemanabiمارمارا

هتل پیک

هتل دیگری که فاصله بسیار کمی با میدان تکسیم استانبول دارد هتل پیک می باشد که با وجود داشتن 4 ستاره امکانات فوق العاده ای دارد. امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، اینترنت پر سرعت رایگان، عایق صدا و گرما، باشگاه های بدنسازی، رستوران های متعدد و ... را دارا می باشد. 

PSD-Asemanabiپیک

هتل میدتاون استانبول

هتل 4 ستاره میدتاون که در نزدیکی ایستگاه مترو و میدان تکسیم در شهر استانبول قرار دارد بسیار شیک و مدرن می باشد. همچنین  با وجود امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، رستوران های مکزیکی، ایتالیایی، سوئدی، 80 اتاق و سوئیت شیک و مجلل و ... گزینه مناسبی برای استراحت و تجدید قوا است.

PSD-Asemanabiمیدتاون

هتل گرین پارک 

هتل گرین پارک با 181 اتاق و سوئیت شیک به میدان تکسیم استانبول بسیار نزدیک است. این هتل 4 ستاره امکانات فراوانی چون تلویزیون، تلفن، سبد میوه و بطری آب، استخر سرپوشیده، سونا، رستوران با غذاهای بین المللی و... را دارد. هتل گرین پارک در فاصله 3 دقیقه ای ایستگاه متروی میدان تکسیم قرار گرفته است.

PSD-Asemanabiگرین-پارک

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql