بهترین کافه‌ ها در آنکارا (ترکیه)

بهترین کافه‌ ها در آنکارا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

بهترین کافه‌ ها در آنکارا (ترکیه)

یکی از تفریحات مورد علاقه مردم بومی و محلی آنکارا و همچنین مسافران تور ترکیه این است که با دوستان خود ساعت ها در کافه وقت بگذرانند. لذت قهوه نوشیدن در کافه ای دنج و خلوت و همچنین آرامشی که به ما می دهد بالخصوص در فصل تابستان غیر قابل وصف می باشد. برای گردشگران با ذوق آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی بهترین کافه های آنکارا می پردازد.

Asemanabi-دس

کافه گرامافون (Gramofon)

کافه گرامافون همان گونه که از نامش پیداست دکوراسیون داخلی آن با آلات موسیقی قدیمی و بهترین سلیقه چیدمان شده است. برخی از این تزئینات شامل رادیو، پیانو و ضبط های قدیمی می شود که در گوشه گوشه این کافه گذاشته شده اند. صندلی های کافه گرامافون چوبی و راحت است. از نوشیدنی های محبوبی که در این کافه سرو می شود چای میخک و دسر گوزلمه است که طرفداران زیادی دارد. کافه همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 20:00 شب آماده خدمت رسانی می باشد.

Asemanabi-گرامافون

کافه دس (Des Cafes)   

افراد با ورود به کافه Des وارد محیط کلاسیکی شده اند که حس و حال فرانسه را به ما تداعی می کند. کافه دس که بین گردشگران محبوب می باشد در سال 1995 میلادی تاسیس شده و تاکنون فعالیت خود را ادامه داده است. در گوشه ای از کافه پیانو درکنار صندلی های چوبی قرار گرفته که حس آرامش را به مشتری ها الهام می کند. در این کافه تنوع در منو زیاد است و می توانید انواع دسر و نوشیدنی باب میلتان را سفارش دهید. کافه des همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 20:00 شب برای عموم مردم باز می باشد.

Asemanabi-کافه-دس

کافه آیلاک مادام (Aylak Madam)

کافه آیلاک مادام دارای دو بخش مجزای سر پوشیده و فضای باز می باشد. طراحی و دیزاین این کافه با وجود نقاشی های رنگی به گونه ای جذاب و جوان پسند است که سالانه مشتریان زیادی را از قشر جوانان به خود جذب می کند. در این کافه علاوه بر دسر و نوشیدی می توانید وعده صبحانه هم نوش جان کنید. کافه هر روز هفته از ساعت 9 صبح الی 23 شب آماده سرویس دهی می باشد.

Asemanabi--Aylak-Madam

کافه میز (Cafemiz)  

کافه میز با دکوراسیون جذابی از لوسترهای شیک و طراحی گلدار به یک کافه محبوب و پر طرفدار تبدیل شده است که در فصل تابستان مشتریان این کافه به حسن وجود فضای باز دو چندان می شود. لذتی که در خوردن دسر و نوشیدنی در فضای باز هست در چیز دیگری نمی توان پیدا کرد. کافه میز همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23 شب آماده پذیرایی می باشد که می توانید پس از بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه به آنجا مراجعه کنید.

Asemanabi-کافه-میز

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
میانگین امتیاز کاربران | امتیاز 4 از 5 (از 1001 رای)
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql