معرفی المپوس و کیمرا آنتالیا (ترکیه)

معرفی المپوس و کیمرا آنتالیا (ترکیه)

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 تیر ، 1399

معرفی المپوس و کیمرا آنتالیا (ترکیه)

آنتالیا از شهرهای ساحلی و زیبای ترکیه است که در آن علاوه بر آب و هوای خاص و امکانات تفریحی، انواع طبیعت بکر و شگفت انگیز نیز وجود دارد. به منظور وجود دریای مدیترانه در اطراف این شهر، انواع سرگرمی های ساحلی و آبی برای گردشگران تور آنتالیا مهیا شده است. در اینجا آژانس آرزوی آسمان آبی به معرفی دو روستای زیبای المپوس و کمیرا می پردازد.

Asemanabi-المپوس-و-کیمرا1

آشنایی با المپوس و کیمرا آنتالیا

دو روستای دو قلوی المپوس و کیمرا واقع در خط ساحلی شگفت انگیز می باشد که مقصدی با شکوه برای توریستان تور ترکیه است. قابل ذکر است که روستای المپوس در اطراف خرابه شهر المپیوس واقع می باشد. این دو روستا طرفداران زیادی دارد اما اغلب جوانان روستای المپوس را برای تفریح ترجیح می دهند و کسانی که علاقه به محیطی دنج و آرام با سکوتی مطلق را دارند به روستای کیمرا می روند.

Asemanabi-المپوس-1

جاذبه های المپوس و کمیرا

از جاذبه های گردشگری آنتالیا که در این روستای جذاب هست، وجود شعله آتش ابدی می باشد که از دل صخره های کوه بیرون می آید جالب است بدانید این شعله به هیچ عنوان خاموش نمی شود. فاصله میانی این دو روستا را خرابه های چیرالی پر کرده است. در کل آب و هوایی که در این دو روستا وجود دارد و همچنین شب های نورانی اش، در هیچ جای این کره خاکی پیدا نمی شود. برای علاقه مندان به تفریحات ساحلی و قدم زدن های به یادماندنی در ساحل، این دو روستا ایده آل و مناسب ترین انتخاب می باشد.

Asemanabi-المپوس-و-کیمرا4

تصاویر زیبا از المپوس و کمیرا آنتالیا

Asemanabi-المپوس11

Asemanabi--المپوس-12

Asemanabi--المپوس13

Asemanabi--المپوس-14

مطالب مرتبط

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql