آشنایی با فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ

آشنایی با فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مهر ، 1397

آشنایی با فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ

Pulkovo Airport

فرودگاه پالکوو در طی یکسال در سال 1932 میلادی ساخته و افتتاح شد. این فرودگاه تا قبل از سال 2010 میلادی بیشتر در زمینه پروازهای محلی فعالیت داشت که از آن به بعد پروازهای بین المللی نیز به این فرودگاه اضافه شده و منجر به اضافه شدن پایانه ای جدید به ناوگان آن شد. فرودگاه پالکوو در قسمت شمال غربی روسیه قرار دارد و در 23 کیلومتری از مرکز شهر در جنوب میدان پالاس واقع شده است. برای آشنایی بیشتر با این فرودگاه همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

فرودگاه پالکوو با کد یاتا LED و کد ایکائو ULLI شناخته می شود و در حال حاضر یکی از پرترددترین فرودگاه های روسیه بعد از فرودگاه های مسکو با سیزده میلیون مسافر در طی سال می باشد که مسافران تور سنت پترزبورگ می توانند هنگام سفر به این شهر از آن بازدید کنند.

فرودگاه-پالکوو-سنت-پترزبورگ-روسیه

نحوه ساختاری ترمینال های فرودگاه پالکوو  سنت پترزبورگ به چه شکلی می باشد؟

در فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ یک پایانه قرار دارد که برای پروازهای داخلی و خارجی می باشد و جای 2 پایانه قبلی را گرفته است. این پایانه از سال 2013 میلادی فعالیت کاری خود را شروع کرده است و ظرفیت 17 میلیون مسافر در طول یک سال را دارد. ساختمان آن در چهار طبقه ساخته شده است و از 88 پیشخوان پذیرش مسافر و 17 درب خروجی و همچنین از  110 جایگاه محل توقف هواپیما تشکیل شده است.

فرودگاه-پالکوو-سنت-پترزبورگ

حمل و نقل در فرودگاه فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ چگونه است؟

برای استفاده از تاکسی های فرودگاه ابتدا مسافران باید در طبقه اول ساختمان در بخش سالن پرواز ورودی رسید تهیه کنند و بعد مبلغ مورد نظر را به راننده تاکسی پرداخت کنند. از طرفی اتوبوس های فرودگاه به منظور منتقل کردن مسافران وجود دارند که در خط متفاوت اتوبوس 39x، 39 و مینی ون شماره K39 در بین نزدیکترین ایستگاه متروی مسکو به فرودگاه و برعکس قرار دارند. برای استفاده از قطار نیز تا نزدیک ترین آن به فرودگاه تقریباً پانزده دقیقه پیاده راه است و به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

فرودگاه-پالکوو-روسیه

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql