تماشای کشتی تایتانیک بعد از صد سال

تماشای کشتی تایتانیک بعد از صد سال

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 مهر ، 1397

تماشای کشتی تایتانیک بعد از صد سال

کشتی تایتانیک برای همه شناخته شده است و امروزه در سال 2018 میلادی پس از گذشت صد سال از حادثه غرق شده آن در میان اقیانوس اطلس، این امکان برای افراد علاقه مند وجود دارد که این کشتی افسانه ای را از نزدیک تماشا کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر همراه با آژانس آرزوی آسمان آبی باشبد.

برای بازدید از تایتانیک، دو تور مجهز و لوکس به نام های Blue Marble Private و The Bluefish آماده برگزاری این تور شده اند. تور Blue Marble Private در راستای همکاری با دستگاه کاوشگر اقیانوس تصمیم گرفتند تا اواخر سال بوسیله این دستگاه به اکتشاف کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس بپردازند ولی بنا بر دلایلی دست نگه داشتند زیرا این دستگاه هنگامی که کاوشگر آماده امتحان شدن برای این سفر دریایی بود به دلیل ضربه ای که خاطر رعد و برق به آب دریا زده شد باعث شد به بیشتر از هفتاد درصد از الکترونیک این دستگاه آسیب زده شود.

بعد از آن حادثه، کاوشگران در یک ماموریت تحقیقاتی 11 روزه، با بهره گیری از سونار که یک دستگاه کاشف زیر دریایی می باشد به بررسی داده و اطلاعات کشف شده پرداختند. شرکت Blue Marble Private از اجرای این تورها در سال جاری خبر داد.  این تور 13 روز به طول می انجامد که با شش 6 روز غواصی در اعماق اقیانوس و تماشا کردن کشتی تایتانیک کامل می شود.

رزرو تورهای بازدید از کشتی تایتانیک خیلی زود به پایان می رسد. بر طبق بیانیه های یک اقیانوس نگار، میکروبهای موجود در کشتی می تواند بدنه و فلز کشتی را از بین ببرند، به گونه ای که در 20 سال آینده هیچ گونه اثری از تایتانیک نخواهد ماند. اگر تایتانیک به شکل کامل نابود شود، یک شرکت چینی قصد دارد بر روی تکه تکه های از کشتی تایتانیک کار و تحقیق کنند تا لحظه وحشتناک برخورد تایتانیک با کوه یخ را بازسازی کند.

 کشتی-تایتانیک

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql