افتتاح بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در ابوظبی

افتتاح بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در ابوظبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 بهمن ، 1398

افتتاح بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در ابوظبی

شرکت برادران وارنر (Warner Bros) را که می شناسید! این شرکت اخیرا بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده جهان را در شهر ابوظبی افتتاح کرده است. شرکت برادران وارنر که یکی از بزرگترین شرکت های آمریکایی در زمینه سرگرمی می باشد قهرمانان بسیاری از جمله بتمن، سوپرمن و زن شگفت انگیز را در این پارک موضوعی گرد هم آورده است. در ادامه مطلب همراه با آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی باشید تا شما را به این پارک هیجان انگیز و زیبا ببریم.

این پارک موضوعی که در پایتخت امارات ساخته شده، علاوه بر شخصیت هایی همچون بتمن و سوپرمن، شخصیت های محبوب کارتونی از جمله تام و جری، اسکوبی دو و مرد عصر حجری را گرد هم آورده است. مراسم افتتاحیه این پارک در تاریخ 25 جولای و پس از تست های ایمنی و عملیات های تمرینی بسیار برگزار شد. بازدید کنندگان این پارک می توانند از انواع سرگرمی ها لذت ببرند و یا از کافه و رستوران ها استفاده کنند.

پارک موضوعی دنیای برادران وارنر در ابوظبی 1.65 میلیون متر مربع مساحت دارد و برای اولین بار در اینجا تمام شخصیت های محبوب جهانی دور هم جمع شده اند. با سفر به امارات و شهر ابوظبی و بازدید از پارک موضوعی برادران وارنر می توانید در محیطی کاملا مدرن، بازی های هیجان انگیز و تماشای شخصیت های محبوب سینمایی و کارتونی تجربه ای بینظیر از سفر به امارات را تجربه کنید. بازدید از این پارک به یکی از وحبوب ترین برنامه های گشت شهری در تور امارات تبدیل شده است.

مسئولان این پارک در رابطه با افتتاح آن این چنین گفته اند:

ما هیجان زیادی برای دیدن میهمانانمان از هر جنسیت و هر سنی داریم و می خواهیم تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار آن ها قرار دهیم. تجربه ای که در آن هم تفریح کنند و هم با شخصیت های محبوب خود تعامل برقرار کنند. ما در اینجا، یعنی جزیره یاس ابوظبی، طیف گسترده ای از تفریحات و سرگرمی ها را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده ایم. مطمئین هستیم که این مجموعه موجبات رونق اقتصادی و رشد بیشتر گردشگری را به همراه خواهد داشت.

نظرات یا پیشنهادات

به این صفحه امتیاز دهید
6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql