وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

برای ویزای کانادا به دو روش می‌توان اقدام کرد:

  • ثبت نام آنلاین
  • مراجعه حضوری به سفارت

به دلیل تعطیلی سفارت کانادا در ایران و همچنین اعلام وب سایت رسمی سفارت کانادا، روش ثبت‌نام آنلاین گزینه‌ای به مراتب بهتر، سریع‌تر و قابل پیگیری‌تر در مقایسه با روش مراجع حضوری یا Draft است.

تا پیش از تغییرات اخیر در خصوص الزام به تعیین وقت سفارت کانادا، روش آنلاین برای انگشت نگاری یا بیومتریک نیز مزیتی بزرگ محسوب می‌شد.اما در حال حاضر برای تعیین وقت سفارت چندان تفاوتی ندارد از روش آنلاین برای درخواست ویزای کانادا اقدام کرده باشید و یا مراجعه حضوری؛ چون برای تعیین وقت سفارت تنها یک راه جود دارد و آن تعیین وقت آنلاین از طریق وب‌سایت VFS Global است.

بنابراین حتی اگر برای مراجعه حضوری هم به یکی از مراکز وَک (VAC Center) دفاتر VFS Canada مراجعه کرده باشید، باز هم برای تعیین وقت سفارت و انجام انگشت نگاری باید به صورت آنلاین اقدام کنید.

مراحل تعیین وقت سفارت کانادا

برای تعیین وقت سفارت کانادا ابتدا باید یک حساب کاربری در وب‌ سایت VFS Global ایجاد کنید و از طریق لینکی که برایتان ایمیل می‌شود، حساب کاربری اختصاصی خود را فعال کنید. بسته به کشور و مرکز وَکی که می‌خواهید انگشت‌نگاری در آن انجام شود باید مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب دفتر VAC مدنظر از طریقاین آدرس
ورود به منوی BIOMETRIC ENROLMENT در بالای صفحه
اسکرول کنید و روی لینک Schedule an Appointment کلیک کنید تا وارد صفحه ایجاد حساب کاربری شوید
با کلیک روی لینک New User اطلاعات خواسته‌شده را وارد نموده و روی دکمه Continue کلیک کنید
ایمیلی به همراه لینک فعال‌سازی حساب کاربری برای شما ارسال می‌شود. روی لینک کلیک کنید تا به صفحه VFS کشور موردنظر خود وارد شوید
در این مرحله اطلاعات جدیدی از جمله تاریخ و همچنین تعداد وقت مورد نیاز (در صورت داشتن همراه) را وارد می‌کنید تا صفحه تعیین وقت و وقت‌های خالی برایتان به نمایش درآید
وقت مدنظر را انتخاب کرده و روی دکمه تایید (Confirm) کلیک کنید.


مدارک لازم جهت تعیین زمان سفارت کانادا

برای رزرو وقت ملاقات در سفارت کانادا به دو دلیل نیاز به مدارک چندانی نیست. نخست این‌که در مرحله ثبت نام آنلاین و یا مراجعه حضوری مدارک موردنیاز را ارائه داده‌اید و دوم این‌که شما زمانی اقدام به تعیین وقت می‌کنید که ایمیل سفارت مبنی بر اقدام برای انگشت‌نگاری توسط آفیسر پرونده برایتان ارسال شده‌ و این ایمیل به معنی بررسی مقدماتی مدارک شما بوده است.  بنابراین مدارک لازم  در این 3 مورد خلاصه می‌شود:

  • تاریخ تولد
  • آدرس ایمیل
  • شماره تماس

اما در صورتی که تعیین وقت سفارت کانادا را به کارشناسان دپارتمان ویزا و وقت سفارت به آرزوی آسمان آبی سپرده باشید، اسکن صفحه اول پاسپورت به همراه شماره موبایل خود را باید در اختیار آن‌ها قرار دهید.

تعیین فوری وقت سفارت کانادا توسط آرزوی آسمان آبی

وقت سفارت کانادا از آنکارا
وقت سفارت کانادا از استانبول
وقت سفارت کانادا از دبی
وقت سفارت کانادا از ابوظبی
وقت سفارت کانادا از تفلیس
وقت سفارت کانادا از باکو
وقت سفارت کانادا از ایروان



آرزوی آسمان آبی  تورهایی اختصاصی به مقاصد آنکارا، دبی و ارمنستان تعریف کرده است تا خدمات VIP به متقاضیان وقت سفارت کانادا ارائه داده شود.


هزینه خدمات کامل تعیین وقت سفارت کانادا

هزینه خدمات در حال حاضر برای تمامی شهرهای فهرست شده در بالا، 40 دلار کانادا است. این مبلغ تمامی هزینه‌های مربوط به تعیین وقت انگشت نگاری برای ویزای کانادا در تمامی شهرها را شامل خواهد شد.

پیکاپ ویزای کانادا 
خدمات پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت یکی دیگر با هدف تسریع مراحل اخذ ویزا و کاهش هزینه‌های متقاضیان محترم در این روند ارائه می‌شود. خدمات پیکاپ ویزای کانادا در حال حاضر کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان را شامل می‌شود.

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql