سالن اپرای دبی

سالن اپرای دبی

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 مرداد ، 1398

سالن اپرای دبی Dubai Opera Hall

سالن اپرای دبی از معروف ترین و مدرنیزه ترین ساختمان های بسیار جذاب در امارات است. این سالن در بین سال های 2012 تا 2019 ساخته شد. سالن اپرای دبی به عنوان بهترین سالن اپرایی ست که در منطقه خاورمیانه و آسیا ساخته شده است و در آن بهترین هنرهای نمایشی امارات برگزار میگردد. 
امکانات رفاهی سالن اپرا دبی بسیار عالی ست و می تواند یک روز خاطره انگیز را برای شما به ارمغان آورد. سالن اپرا دبی به عنوان اولین سالن چند منظور تئاتر در دبی است. هدف از ساخت سالن اپرای دبی وارد کردن صنعت موسیقی و هنر به زندگیان بومیان دبی است. ظرفیت سالن اپرا دبی در حدود 2000 نفر است. سالن اپرای دبی از زیباترین و معروف ترین جاذبه های توریستی دبی است.

سالن اپرا دبی _ آسمان آبی

معماری سالن اپرای دبی

از لحاظ معماری، می توان معماری ساختمان اپرای دبی را به عنوان یکی از شاهکارهای معاصر به همراهی طراحی شیک و لوکس معرفی کرد. نمای ظاهری سالن اپرای دبی شبیه به نوعی کشتی است که نام جهاز یا جهازات دارد. کشتی جهاز یا جهازات به نوعی شناور گفته می شود که در خلیج فارس، اقیانوس هند و دریای سرخ مورد استفاده قرار میگیرد. طراح سالن اپرای دبی فردی با نام جینوس روستوک است

تفریحات و برنامه های اپرای دبی

در سالن اپرای دبی برنامه های هنری متنوع با سطح بالا برگزار می شود. از جمله برنامه هایی که در سالن اپرای دبی برگزار می شود می توان به تئاتر های متنوع، اپرا، ارکستر، کنسرت، نمایش مد و فشن، اجراهای باله، موزیکال، تئاتر، خانوادگی و کمدی است. در این سالن برنامه ها به صورت ماهانه تغییر می کند.

امکانات سالن اپرای دبی

از جمله امکانات سالن اپرای دبی میتوان به 2000 صندلی راحتی، استاندارد سازی مسیرها برای معلولان، صندلی های چرخدار، پله برقی، پارکینگ شبانه روزی، ترانسفر، سرویس بهداشتی آقایان، بانوان و معلولان اشاره کرد.

قیمت بلیط سالن اپرای دبی

جهت خرید بلیط سالن اپرای دبی می توان به دو صورت آنلاین و حضوری بلیط تهیه کرد. جهت اطلاع از هزینه ها ورودی و خرید بلیط باید به سایت مربوطه مراجعه نمایید.

سالن اپرای دبی _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql