پارک KLCC کوالالامپور

پارک KLCC کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 شهریور ، 1398

پارک کی ال سی سی KLCC کوالالامپور

پارک KLCC همانطور که از نامش پیداست دقیقا در قلب شهر، پایین و در جنوب شرقی برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. لازم به ذکر است که مرکز کنوانسیون کوالالامپور در پارک KLCC قرار دارد و به صورت مخفف KLCC قرار دارد. مساحت پارک KLCC کوالالامپور 20 هکتار است و از مکان های محبوب هم برای گردشگران و هم برای ساکنین است. از جمله امکانات پارک KLCC می توان به محل بازی برای کودکان، دریاچه با فواره های فشار قوی، مسیرهای ویژه پیاده روی و همچنین مجسمه ها و سطوح پوشیده از چمن وجود دارد. ساعت کاری پارک کی ال سی سی همه روزه و 24 ساعته است و ورود برای عموم آزاد است.
هنگام غروب خورشید، چراغ های پتروناس روشن شده و تماشای آن در کنار رقص نور در دریاچه پارک بسیار دیدنی و منظره ای فوق العاده را برای تماشای مسافرین تور کوالالامپور رقم می زند. همزمان که این فواره ها کار میکنند موتورهای جت آبی آب را به هوا پرتاب کرده و در کنار آن پخش موسیقی و نورافشانی وجود دارد. 
در پارک KLCC یک زمین بازی و یک استخر تعبیه شده که برای کودکان زیر 12 سال ساخته شده است. 

چگونه به پارک کی ال سی سی KLCC کوالالامپور برویم؟
پارک کی ال سی سی برای افرادی که ماشین دارند بسیار مناسب است چرا که با پرداخت مقدار کمی هزینه می توانند از پارکینگ استفاده کنند. در غیر اینصورت قطارهای سریع السیر LRT کولالامپور گزینه بسیار مناسبی است که نزدیک این پارک ایستگاه دارد.

آدرس پارک کی ال سی سی

Jalan Ampang, Kuala Lumpur City Centre, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia 

پارک KLCC کوالالامپور _ آسمان آبی

پارک KLCC کوالالامپور _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql