شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور

شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 13 مهر ، 1398

شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور Kuala Lumpur Sun Ville Lagoon 

شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور به عنوان بزرگ ترین و بهترین شهربازی مالزی به شمار می آید و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. این شهربازی به عنوان مجموعه ای بزرگ از شهربازی و پارک آبی محسوب می شود. در پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور سرسره های مهیج، تفریحات آبی و هیجان انگیزی وجود دارد. در این مجموعه یک باغ وحش وجود دارد و برای افرادی که به حیوانات و دیدن آنها علاقه مند هستند مناسب است. پارک سان وی لاگون کوالالامپور در 15 کیلومتری مرکز شهر کوالالامپور در سال 1992 گشایش یافت. این مجموعه 35 هکتار و از 6 قسمت مختلف تشکیل شده است. 

قسمت های مختلف شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور

از جمله قسمت های مختلف سان وی لاگون کوالالامپور می توان به نیکلدیون لاست لاگون، پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک هیجان و پارک وحشت اشاره کرد. در این مجموعه بزرگ ترین ساحل مصنوعی موج دار دنیا و طولانی ترین پل معلق مالزی در این شهربازی قرار دارد. یکی از قسمت هایی که در این شهربازی قرار دارد نیکلدیون لاست لاگون است. این بخش شامل 4 هکتار فضای جنگلی ست 12 سرسره و تفریحات مختلف قرار دارد. پارک موضوعی نیکلدیون لاست لاگون دارای شخصیت های کارتونی در شبکه های آمریکایی است. 

پارک آبی سان وی لاگون از مهمترین قسمت های شهربازی سان وی لاگون است که بسیار محبوب نیز می باشد. طراحی پارک آبی سان وی لاگون به شکلی است که جنگل های استوایی آفریقا را تداعی می کند و بیشتر نام های موجود در قسمت های مختلف این مجموعه نام های آفریقایی است. اگر عاشق پیاده روی هستید می توانید پیاده روی بر روی طولای ترین پل معلق مالزی پیاده روی را تجربه کنید. کودکان شما می توانند در این شهر بازی از قسمت های مهیج این پارک استفاده نمایند و از تفریحات کودکانه لذت ببرند.

باغ وحش سان وی لاگون کوالالامپور

این باغ وحش دارای 150 گونه حیوانی از کل جهان را گردآوری کرده و از جمله جذابیت های موجود در شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور است. در این باغ وحش حیوانات وحشی را می توانید در فاصله کمی مشاهده نمایید و به آنها دست بزنید.
در شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور همه روزه از ساعت 15:00 تا 15:15 نمایش حیوانات را برگزار می کنند.  

رستوران ها و کافی شاپ های سان وی لاگون کوالالامپور 

در مجموعه سان وی لاگون تعداد بیشماری از رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ است و برای افرادی که به تجدید قوا نیاز دارند مناسب است. از جمله رستوران های موجود در شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور می توان به رستوران زولو کوپیتیام اشاره کرد که به سرو انواع غذاهای مالایی می پردازد. رستوران ساگار به سرو غذاهای هندی و رستوران لایت هوس بیسترو به سرو غذاهای ترکیبی از غذاهای آسیایی و غربی می پردازد.

ساعت بازدید از شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور

این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به روز گردشگران باز است. 

شهربازی سان وی لاگون کوالالامپور _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql