گالری شهر کوالالامپور

گالری شهر کوالالامپور

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 مهر ، 1398

گالری شهر کوالالامپور Kuala Lumpur City Gallery

گالری شهر کوالالامپور در سال 1899 توسط معمار معروف آن زمان A.C Norman ساخته شده است. هدف از ساخت این گالری، معرفی میراث تاریخی و فرهنگی کوالالامپور بود. تا قبل از ساخت این بنا به این شکل، در آن زمان ساختمان گالری شهر کوالالامپور به منظور دفتر چاپ و مطبوعات دولت انگلیس استفاده می شد. پس از آن در سال 1986 این بنا بازسازی شد و به عنوان اولین کتابخانه عمومی شهر کوالالامپور استفاده شد. این گالری یکی از بهترین مکان ها ی گردشگری در کوالالامپور است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. گالری شهر کوالالامپور کلکسیونی از تاریخی ترین عکس ها و نقاشی هایی است که شهر کوالالامپور را به تصویر کشیده است. در این گالری، ماکتی کوچک قرار دارد که چشم اندازهای شهر را نمایش می دهد. یکی از مواردی که هنگام ورود به گالری شهر کوالالامپور بسیار جلب توجه می کند، سازه بسیار زیبای I LOVE KL است و از معروف ترین سوژه های عکاسی است. 

قسمت های مختلف گالری شهر کوالالامپور

گالری شهر کوالالامپور دارای قسمت های مختلفی است. طبقه همکف این گالری را نقشه ای بزرگ از مناطق مختلف کوالالامپور که پر گردشگر است و جاذبه های توریستی این شهر در آنجا قرار دارد نشان می دهد. همچنین در این طبقه فروشگاه هدایا و سوغاتی Arch قرار دارد . این فروشگاه دارای مجموعه متنوعی از انواع لباس های محلی و صنایع دستی و انواع مدل های تابلو سه بعدی هنری قرار دارد. طبقه دوم این گالری را مدلی مینیاتوری زیبا و خلاقانه از کوالالامپور قرار دارد.

امکانات گالری شهر کوالالامپور

از جمله اماکانات گالری شهر کوالالامور می توان به قرار دادن نقشه های رایگان با دو زبان انگلیسی و چینی در اختیار گردشگران اشاره کرد.

ساعت بازدید از گالری شهر کوالالامپور 

همه روزه از ساعت 9:00 تا 18:30

گالری شهر کوالالامپور _ آسمان آبی

6Ldp1IMkAAAAABEqogEocbkxumJLPF9GkhiiI5Ql